کد خبر : 207292
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ - 14:12
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار کوثری: باید چهارچشمی از نظام مراقبت کرد

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: دشمن کور خوانده و بداند که رزمندگان عزیز و مردم شهیدپرور نمی گذارند آسیبی به نظام وارد شود. باید چهارچشمی مراقبت کرد تا همانند همیشه ناامید شوند.اگر کمتر از یک درصد امید داشته باشند که به نتیجه برسند بعد این جنایتکاران هستند که رحم به کسی نمی کنند.

سردار کوثری: باید چهارچشمی از نظام مراقبت کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مجلس یازدهم در رابطه با حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) گفت:دشمن از جمهوری اسلامی بسیار عصبانی است و همانطور که تمام مسئولین جمهوری اسلامی هم گفتند، از این عصبانیت بمیرد. قبل از انقلاب ایران را مانند گاو شیرده می دوشیدند اما پس از آنکه حضرت رهبری دست استکبار را از سر ایران قطع کرد، ۴۳ سال است به دنبال تسلط بر ایران هستند‌که بازهم بچاپند و غارت کنند.

وی در ادامه گفت: ملت عزیز ایران و مقام معظم رهبری به اینها باج نمی دهد و برای همین عصبانی اند، دشمن هر بار یک سناریویی را طراحی می کند و به اجرا در می آورد، هزینه های گزافی را هم صرف آن میکند ولی به لطف خدا با آگاهی مردم و هدایت های رهبری مقام معظم رهبری سرشان به سنگ می خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: دشمنان بازهم کارهای احمقانه گذشته خود را ادامه می دهد، فکر میکنند ملت ایران با این توطئه ها که طراحی و عملیاتی می کنند، شکست می‌خورد ولی به لطف خدا نه تنها به نتیجه نمی رسند بلکه برای چندین بار سرشان به سنگ می خورد.

کوثری با اشاره به حادثه تروریستی در شیراز گفت: جنایتی که در شیراز انجام دادند  یکی از همین سناریوها است البته در این یک ماه اخیر موارد دیگر هم بوده اما جنایت شیراز آن چنان آشکار و مشخص است که هر کسی به راحتی می تواند تشخیص دهد که دشمنان ایران دارای چه تفکراتی هستند. وقتی بلافاصله داعش مسئولیت این‌حمله را به عهده میگیرد، بیانگر آن است که این اغتشاشات از بیرون کشور هدایت شده است و کسانی هم به دستور آنها در این اغتشاشات حضور پیدا می کنند باید بدانند که مسیرشان اشتباه است  و باید مسیر خود را جدا کنند و بدانند که این جنایتکاران به ایرانی ها هم رحم نمی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تصریح کرد: دشمن کور خوانده و بداند که رزمندگان عزیز و مردم شهیدپرور نمی گذارند آسیبی به نظام وارد شود. باید چهارچشمی مراقبت کرد تا همانند همیشه ناامید شوند.اگر کمتر از یک درصد امید داشته باشند که به نتیجه برسند بعد این جنایتکاران هستند که رحم به کسی نمی کنند.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: دم از زن می زنند، این فقط یک شعار است  و جنایت برایشان مثل آب خوردن است. مردم ما هر روز همانطور که آگاهانه نزدیک ۴۴ سال، حوادث سختی را پشت سر گذاشتند و پیشرفتهای بزرگی هم به دست آوردیم، توطئه ها را خنثی می کنند و استکبار و مخصوصا صهیونیست بین الملل سرشان به سنگ خواهد خورد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است