کد خبر : 207053
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - 23:27
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده کلیمیان در مجلس: دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است

نماینده کلیمیان در مجلس گفت: انجام اجتماعات طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی بلامانع است. دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است، نه اینکه ما بخواهیم صورت مساله را پاک کنیم و اجازه برگزاری تجمع ندهیم.

نماینده کلیمیان در مجلس: دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایران این روزها شاهد اعتراضات سراسری زیادی در کشور است. برخی از آنها به خشونت کشیده می شود و برخی دیگر هم با آزامش به اتمام می رسد. نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید اجازه برگزاری به اعتراضات مسالمت آمیز داده شود چرا که این موضوع می تواند به چاره اندیشی برای مشکلات کشور کمک کند.

همایون سامه یح نجف آبادی گفت‌وگویی در اینباره انجام داده که مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*به عقیده بنده اگر فضا و فرصت برای برگزاری برخی اعتراضات به صورت مسالمت‌آمیز داده شود، حتما به مسئولان کمک می‌کنند تا بهتر با آن مشکل و دغدغه مواجه شوند و بتوانند برای حل آن چاره‌اندیشی کنند.

*در واقع این رویکرد می‌تواند به ایجاد رضایت کلی در جامعه کمک کند.

*گروه‌های مختلف در مقابل ساختمان مجلس تجمع برگزار کرده اند و در بسیاری از موارد این تجمعات ختم به این شد که تدبیر و چاره‌اندیشی برای حل مشکل صورت گرفت.

*یکی از مهمترین موارد این چنینی تجمع و حضور خانواده‌‌های بیماران پروانه‌ای در مقابل مجلس در روز حضور آقای رئیسی در مجلس بود که آن‌ها توانستند مشکلات خود از جمله کمبود دارو را با ایشان در میان بگذارند.

*بعضی مواقع اگر اعتراض به صورت مسالمت‌آمیز انجام شود مشکلی ندارد و افراد از این طریق می‌توانند مشکلات خود را حالا مشکل معیشتی باشد یا صنفی یا موارد دیگر با مسئولان مطرح کنند و بهتر به تصمیم‌گیران و مقامات اجرایی منتقل کنند. 

*انجام اجتماعات طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی بلامانع است. دادن مجوز برای برگزاری تجمعات بهترین کار است، نه اینکه ما بخواهیم صورت مساله را پاک کنیم و اجازه برگزاری تجمع ندهیم.

*در حال حاضر متاسفانه خیلی از معاندین دارند از این اعتراضات سوءاستفاده کرده و موج‌سواری می‌کنند.

*من چندبار اشاره و تاکید کردم که با برگزاری تجمع برای بیان موضوعات موافقم اما مشکل این است که متاسفانه در زمان انجام چنین اعتراضاتی، برخی گروه‌ها از خارج از کشور و حتی در داخل کشور دارند روی آن بنزین می‌ریزند.

اخبار مرتبط:
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست
امام جمعه شیراز: بهترین راه برای رفع تمام مشکلات، توکل به خداست

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بهترین راه برای رفع تمام مشکلات در زندگی بشر، توکل به خداوند است

سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟
سیداحمد علم الهدی مَردم را برای مبارزه با بی‌حجابی فراخواند / کنایه پدر زَن به داماد درباره معین؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود.

کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم
کنایه سیداحمد خاتمی به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی؛ دوران موشک پایان نیافته و باید موشک داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است