کد خبر : 206505
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ - 08:49
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تهرانِ غرق در زباله و شهرداری در خواب

احتمالا شما نیز طی ماه های اخیر متوجه بوی نامطبوع و حجم بالای زباله های جمع آوری نشده در سطح شهر شده اید، تفاوتی هم نمی کند ساکن کدام یک از مناطق تهران باشید، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پایتخت متاسفانه شاهد بحران بهداشتی تازه ای هستیم که تا پیش از این سابقه نداشته است!

تهرانِ غرق در زباله و شهرداری در خواب

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احتمالا شما نیز طی ماه های اخیر متوجه بوی نامطبوع و حجم بالای زباله های جمع آوری نشده در سطح شهر شده اید، تفاوتی هم نمی کند ساکن کدام یک از مناطق تهران باشید، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب پایتخت متاسفانه شاهد بحران بهداشتی تازه ای هستیم که تا پیش از این در این حجم و وسعت سابقه نداشته است!

 

بسیاری از جوی های شهر مملو از زباله است، اطراف سطل ها نیز از زباله سر ریز شده به طوری که شاهد جولان پر شمار موش ها و همچنین بوی نا مطبوع ناشی از شیرابه زباله هستیم و مشخص هم نیست که شهرداری تهران دقیقا مشغول چه کاری است که حتی فرصت انجام بدیهی ترین مسئولیت خود را هم ندارد!

 

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری چند روز پیش درخصوص دلیل جمع آوری مخازن زباله از سطح شهر توضیح داد:‌ این موضوع دلیل امنیتی دارد وقتی مجموعه امنیتی اعلام کنند که باید مخازن را جمع آوری کنید، ما به عنوان شهرداری انجام می‌دهیم.

 

با این حال باید تاکید کرد که این موضوع هم هیچ ربطی به حوادث اخیر و جمع آوری سطل های زباله برای جلوگیری از آتش زدن آنها ندارد بلکه اکنون ماه ها است شاهد این معضل در سطح شهر تهران هستیم و شما خوانندگان این مطلب هم احتمالا می توانید بر آن صحه بگذارید!

 

شهر تهران همواره با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می کرده که متاسفانه شهرداری ها طی سال ها و دوره های متمادی از حل بسیاری از این چالش ها ناتوان به نظر می رسند، با این وجود در همه این دوره های اخیر کمتر شاهد چنین چیزی بودیم، جمع آوری زباله ها یکی از ابتدایی ترین و بدیهی ترین وظایف شهرداری است که ارتباط مستقیمی هم با سلامت شهروندان و چهره شهر دارد که گویا انجام وظایف دیگر در شهرداری تهران از جمله کارنامه ساختن های هفتگی اجازه انجام آن را به شهرداری نمی دهد!

اخبار مرتبط:
شهادت ۳ مامور پلیس در جریان درگیری با یک شرور مسلح در نارمک
شهادت ۳ مامور پلیس در جریان درگیری با یک شرور مسلح در نارمک

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از شهادت سه تن از ماموران پلیس در جریان درگیری مسلحانه با یک شرور در محدوده نارمک خبرداد.

روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه

ایرنا نوشت: براساس گزارش‌هایی که اهالی روستا‌های اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد گفته‌اند که ساعتی پیش صدا‌هایی در این منطقه شنیده شده است.

دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است