کد خبر : 206080
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - 17:28
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

انگلیس به اعضای تیم ملی تکواندو ایران ویزا نداد

روابط عمومی فدراسیون تکواندو اعلام کرد: سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال 2022 امروز جمعه 29 مهرماه در حالی با حضور 256 تکواندوکار از 61 کشور به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد که ملی پوشان ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلستان در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.

انگلیس به اعضای تیم ملی تکواندو ایران ویزا نداد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شایان ذکر است که دعوت نامه رقابت‌های گرندپری برای تکواندوکاران واجد شرایط حضور، از سوی فدراسیون جهانی ارسال می‌شود. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در سفر خود به فرانسه و در حاشیه مسابقات گردندپری پاریس، روز ۱۳ شهریورماه در جلسه ای که با رئیس فدراسیون جهانی داشت، از دکتر «چو» درخواست کرد با توجه به تجربیات مسابقات جهانی ۲۰۱۹، دعوت نامه تکواندوکاران ایران زودتر ارسال شود.

ضمن اینکه بعد از بازگشت به تهران نیز ۲ نامه در همین خصوص به WT ارسال شد.

بر همین اساس ۱۵ شهریورماه ماه دعوتنامه برای نمایندگان تکواندو ایران به فدراسیون ارسال شد و ۱۷ شهریورماه زمان حضور در سفارت انگلستان در کشور ترکیه برای تاریخ ۲۳ شهریورماه تعیین و نفرات اعزامی به این مسابقات از جمله تکواندوکاران، مربیان، نماینده وزارت ورزش و سرپرست تیم در تاریخ تعیین شده (۲۳ شهریورماه) با حضور در سفارت این کشور در انکارا ضمن ارائه مدارک لازم، مراحل اخذ روادید را طی کردند.

از آن زمان تا کنون نیز پیگیری های لازم از سوی روابط بین الملل فدراسیون صورت گرفته و نامه های متعددی به کمیته برگزاری، فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو انگلستان در خصوص تسریع در صدور روادید اعضای تیم ملی ایران ارسال شد که متاسفانه پیگیری این ارکان نیز به دلیل مسائل سیاسی نتیجه لازم را نداشت تا تکواندوکاران کشورمان علی رغم آمادگی بالا حضور در این رقابت‌ها و امتیازات مهم آن(نفر اول۶۰، نفر دوم ۳۶ و نفر اول ۲۱.۶ امتیاز) را در مسیر کسب سهمیه المپیک از دست بدهند.

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی کشورمان با چند امتیاز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست داد.

با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان (۲۲-۲۸ آبان ماه) در مکزیک، اعضای تیم ملی تلاش خواهند کرد تا با قدرت و آمادگی مناسب در این رقابت‌ها حضور بهم رسانند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است