کد خبر : 205865
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ - 04:09
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

پنجمین جلسه مدیریت پروژه شهرداری اهواز برگزار شد

پنجمین جلسه مدیریت پروژه شهرداری اهواز با موضوع بررسی زمانبندی افتتاح 6 ماهه دوم پروژه های منطقه یک برگزار شد.

پنجمین جلسه مدیریت پروژه شهرداری اهواز برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، این جلسه به ریاست رضا امینی شهردارکلانشهر اهواز و با حضور قائم مقام شهردار، معاونین شهردار و مدیر منطقه یک برگزارشد.

رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه ضمن نظارت و بررسی پروژه های عمرانی منطقه یک بر استفاده بهینه از زمان در انجام پروژه های عمرانی تاکید کرد.

سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با بیان اینکه در کمیته مدیریت پروژه تصمیم گیری، زمانبندی و اجرا درمورد پروژه ها بررسی می شود، افزود: هدف از تشکیل این کمیته بررسی پروژه ها از زوایای مختلف و نظارت و هماهنگی جمعی بر تصمیمات پروژه ها می باشد.

محمد عتاب اهوازی مدیرشهرداری منطقه یک، زمانبندی افتتاح ۶ ماهه دوم پروژه های این منطقه از جمله احداث و توسعه و تکمیل پارک ها، احداث سرای محله ، زمین های ورزشی و ایستگاه اتوبوس مکانیزه، بهسازی خیابان ها و پل های عابر پیاده، نصب و تکمیل المان ها، تکمیل باند دوم جاده ساحلی ، جدول گذاری و تعویض جداول فرسوده، زیر سازی ، آسفالت ، احداث خط آب خام و … را ارائه کرد.

در پایان جلسه حاضرین در مورد پروژه های منطقه یک به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است