کد خبر : 205783
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ - 03:06
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی برگزار شد

آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی و اجرای مانور دفع سیلاب و آب‌های سطحی شهر اهواز با حضور شهردار اهواز ، مسئولین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

آیین بهره برداری از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی برگزار شد

در هفته بیستم از هر هفته یک افتتاح شهرداری اهواز از تجهیزات و ماشین‌آلات پشتیبانی پایگاه هدایت آبهای سطحی شهر اهواز رو نمایی گردید.

شهردار اهواز در این آیین گفت: در اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ این تجهیزات را به مردم اهواز هدیه می دهیم و امیدواریم که دیگر شاهد آبگرفتگی در معابر سطح شهر نباشیم.

رضا امینی بیان کرد: با توجه به اینکه امید داریم بارندگی هایی در اهواز و استان رخ بدهد و ان شالله مردم نیز از نزولات آسمانی بهره مند گردند شهرداری اهواز اقدام به خرید و تجهیز خود جهت رفع مشکلات مربوط به آب های سطحی نمود.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که برای مردم عزیز در سال های گذشته ایجاد می شد ماندن آب های سطحی تا ساعات زیادی در سطح شهر بود که این غیر قابل قبول و مانع از زندگی عادی مردم می گردید .

شهردار اهواز ادامه داد: طی سال گذشته ۵۶ نقطه بحرانی شناسایی و در اقدامی ضربتی طی همکاری شهرداری اهواز و اداره آبفا این موارد برطرف گردید و امسال نیز این تجهیزات جهت رفع مسائل مربوط به آبگرفتگی ها خریداری گردیده است که طی روزهای آینده نیز بر تعداد این تجهیزات و ماشین‌آلات خریداری شده افزوده می شود.

امینی در پایان گفت: امیدواریم که با اقدامات بموقع و همکاری شهرداری اهواز و آبفا با هدایت شورای اسلامی شهر که همواره همراه ما بوده بتوانیم پاییز و زمستان خوبی را برای مردم عزیزمان رقم بزنیم .

اسدالهی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز در این آیین بیان کرد: این آیین و این مانور در جهت ارزیابی عملکرد آمادگی پرسنل شهرداری در رفع آب های سطحی می باشد .
وی گفت: به این تجهیزات اضافه می شود و ۵۰ پمپ دیگر خریداری خواهد شد همچنین برخی تجهیزات خریداری شده بعد از مراسم به مناطق جهت تکمیل و اجرای پروژه های دفع آب های سطحی قرار خواهد گرفت.

سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این آیین اظهار کرد: باید تقدیر و تشکر کرد از همه کارهایی که در شهرداری در حال انجام است و البته کم و کاستی هایی وجود دارد ولی با وحدت و کارهای جهادی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

محمودی بیان کرد: بالا ترین جهادی که اکنون می توان انجام داد خدمت شبانه روزی به مردم است و الحمدلله شهردار اهواز نیز یک شهردار جهادی می باشد .

وی ادامه داد: ما با کار های جهادی باید وظایف خود را با جدیت و مسولیت بیشتر انجام بدهیم و البته باید کارها شتاب بگیرد .

رییس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: یکی از اولویت های ما آب های سطحی بود و خدا را شکر وضعیت نسبت به سال های گذشته بهتر بوده اما امسال قطعاً انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته وضعیت از سال گذشته نیز بهتر شود .

وی همچنین بیان کرد: از آبفا بابت پروژه ها و ترمیم هایی که انجام نداده اند گله مند هستیم . قطعا اگر همکاری شهرداری نبود این کار ها صورت نمی گرفت .

محمودی ادامه داد: انتظار داریم با توجه به کارهای صورت گرفته و هزینه های انجام شده امسال این تعداد آب گرفتگی ها به تعداد انگشت های دست برسد و دیگر پذیرفتنی نیست که آبهای سطحی در نقطه ای بیش از ۱۲ ساعت بماند و امید داریم با جلساتی با آبفا این مشکلات برطرف شود.

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است