کد خبر : 205756
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - 20:20
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

چهار مربی ورزشی در جریان حوادث اخیر در همدان بازداشت شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بازداشت چهار مربی در جریان حوادث اخیر در استان خبر داد.

چهار مربی ورزشی  در جریان حوادث اخیر در همدان بازداشت شد

علی حقیقی سه‌شنبه ۲۶ مهرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: چهار نفر از مربیان ورزشی استان همدان در جریان اغتشاشات اخیر، بازداشت شدند. امیدواریم مشکل حل شود چراکه دوست نداریم از جامعه ورزش شخصی وارد این جریانات شود همچنین فضای مجازی ورزشکاران استان رصد می‌شود چراکه آینده این افراد تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی  پیرامون وضعیت سایت کمپ‌های تیم ملی در همدان، توضیح داد: تلاش‌هایی برای سایت کمپ‌های تیم ملی صورت گرفت اما باید بیشتر روی آن کار می‌کردند و ظرفیت کل استان را درنظر می‌گرفتند تا اطلاعات به صورت خام نباشد.

حقیقی با بیان اینکه این سایت به اهداف خود نرسیده است، ادامه داد: همدان از نظر ورزشی، گردشگری و شرایط جغرافیایی، سرآمد است و تلاش کردیم نواقص آن را برطرف کنیم بنابراین نیازمند همکاری با حوزه گردشگری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، گفت: ورزشکاران استان همدان در ۲۴ رشته و در تمام رشته‌های المپیاد ورزشی شرکت کردند و ۳۰۰ نفر به این مسابقات اعزام شدند و تاکنون نتایج خوبی به دست آمده و در رتبه دوازدهم قرار داریم و امیدواریم در پایان استان همدان صاحب جایگاه خوبی باشد.

وی با اشاره به میزبانی همدان در این المپیاد، مطرح کرد: در استان همدان میزبان المپیاد ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بودیم و شرایط میزبانی خوبی داشتیم و تلاش ما بر این بود بستر خوبی برای میزبانی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با برگزاری جام پرچم در استان، بیان کرد: جام پرچم یک رخداد ورزشی در سطح روستاهای کشور است و ۳۳۱ تیم از استان شرکت کردند که ۱۱ تیم از بانوان بودند و منتخبان در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اعتبارات این اداره، مطرح کرد: با توجه به اعتبارات ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه با همتی که انجام شد، ۴۰ میلیارد تومان از مطالباتی که پرداخت نشده بود، پرداخت شد و در حال حاضر ۸۰ درصد مطالبات پرداخت شده و پیشرفت خوبی داشته است.

حقیقی ادامه داد: ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور در حوزه ورزش برای استان همدان بوده و تاکنون ۳۴ میلیارد تومان به صورت تنخواه به ما ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با پروژه‌های عمرانی ورزشی در همدان یادآور شد: در حال حاضر ۷۱ پروژه عمرانی در استان داریم و ۳۸ پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارند.

وی ادامه داد: افتتاح شش پروژه شامل زورخانه باستانی بین‌المللی، سالن ورزشی توچغاز ملایر، دو چمن مینی‌فوتبال در روستاهای آبشینه و لتگاه، سالن کبدی شهرستان کبودراهنگ و یک پروژه‌ دیگر از برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.

حقیقی با بیان اینکه ۳۳۰ برنامه برای هفته تربیت بدنی درنظر داریم، اظهار کرد: جمع‌بندی ما برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده ۱۸ برنامه فرهنگی، ۱۰۰ برنامه در حوزه ورزش همگانی، ۴۴ اردوی تیم‌های ملی و ۱۲۰ برنامه در حوزه جوانان است.

وی در رابطه با وضعیت ورزشکاران استان در شش ماه ابتدایی سال گفت: هشت ملی پوش در مسابقات جهانی شرکت کردند و هفت مدال جهانی کسب کردیم، ۱۹ ملی‌پوش آسیایی داشتیم و ۱۳ مدال به دست آوردیم، در مسابقات کشوری نیز ۸۸ مدال طلا، ۷۸ مدال نقره و ۹۴ مدال برنز به صورت انفرادی و چهار مدال طلا، سه نقره و پنج برنز به صورت تیمی دریافت کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با سرانه ورزشی در استان بیان کرد: سرانه ورزشی کشور ۷۱ سانتی‌متر و سرانه ورزشی استان ۶۴ سانتی‌متر است و امیدواریم با تکمیل پروژه‌های ورزشی این سرانه افزایش پیدا کند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است