کد خبر : 205609
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - 03:29
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

حسینی: “صولت مرتضوی” می‌تواند دغدغه‌های مرتبط با وزارت کار را برطرف کند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی کار را شخصیت باتجربه و موثری در دولت دانست و گفت: آقای مرتضوی با توجه به ارتباطات خوب و تجاربی که در جاهای مختلف داشتند، می توانند دغدغه‌هایی که در خصوص این وزارتخانه وجود دارد را برطرف کرده و پاسخگوی مجلس باشد.

حسینی: “صولت مرتضوی” می‌تواند دغدغه‌های مرتبط با وزارت کار را برطرف کند

سیدکریم حسینی درباره معرفی سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: نیاز بود که فردی برای این وزارتخانه معرفی شود که هم تجربه و سابقه اجرایی داشته و هم اینکه در دولت نیز شخصیت موثری باشد که ما این مشخصات را در آقای مرتضوی می بینیم.

وی افزود: ایشان با ارتباطات خوب و تاثیری که در دولت دارد و با توجه به تجاربی که در جاهای مختلف داشتند، ان‌شاءالله می توانند دغدغه هایی که در خصوص این وزارتخانه وجود دارد را برطرف کرده و پاسخگوی مجلس باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که کمیسیون اجتماعی با وزارت سید صولت مرتضوی موافق است یا نه؟، گفت: می توان گفت موافق است و جلسه تکمیلی نیز امروز (دوشنبه) بعدازظهر برگزار می شود و پیش بینی ما این است که ان شاءالله رای خوبی را در مجلس کسب می کنند.

حسینی تصریح کرد: ما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به تنهایی یک دولت می دانیم، چراکه مخاطبان آن قریب به اتفاق جمعیت کشور است. همچنین مخاطبین وزارت کار بازنشستگان و افراد مددجوی سازمان های مددرسان در کشور هستند. در واقع این وزارتخانه تشکیلات اقتصادی که زیرمجموعه صندوق های بازنشستگی و صندوق تامین اجتماعی است را در بر می گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین بحث یارانه ها و ساماندهی آن در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و متولی و هماهنگ کننده یکی از چالش های جدی کشور که اشتغال است نیز این وزارتخانه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است