کد خبر : 205603
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - 03:08
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

به دلیل هزینه‌های بالای درمان، پوشش بیمه‌ای باید گسترده‌تر شود

استاندار خوزستان بر ضرورت پوشش گسترده‌تر خدمات بیمه‌ای تأکید کرد و گفت: به دلیل هزینه‌های بالای درمان بیماران خاص لازم است تا پوشش بیمه‌ای گسترده‌تری در این راستا داشته باشیم.

به دلیل هزینه‌های بالای درمان، پوشش بیمه‌ای باید گسترده‌تر شود

صادق خلیلیان در دیدار با محمدرضا رضایی سرپرست بیمه سلامت خوزستان که امروز دوشنبه ۲۵ مهرماه انجام شد، ضمن تبریک هفته سلامت بر ضرورت پوشش گسترده‌تر خدمات بیمه‌ای تأکید و اظهار کرد: به دلیل هزینه‌های بالای درمان بیماران خاص لازم است تا پوشش بیمه‌ای گسترده‌تری در این راستا داشته باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان سلامت جامعه را تضمین می‌کند، افزود: کادر بهداشت و درمان در راستای تأمین سلامت جامعه فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی سازمان بیمه سلامت استان خوزستان تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت وظایف گسترده و حیاتی دارد که خوشبختانه بیمه سلامت استان خوزستان به طور نسبی در یک سال اخیر روند خوبی را طی کرده است.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم درصدد است تا هزینه‌های درمانی مردم را به طور کامل تحت پوشش بیمه قرار دهد؛ گفت: امیدواریم که پوشش‌های بیمه‌ای گسترده‌تر شود تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است