کد خبر : 205507
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 18:00
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

رسول خادم هَم ممنوع‌الخروج شد!

رییس اسبق فدراسیون کشتی روز گذشته به دلیل حمایت‌هایش از اعتراضات مردمی، توسط یک نهاد امنیتی احضار شد.

رسول خادم هَم ممنوع‌الخروج شد!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رسول خادم (رییس اسبق فدراسیون کشتی و از قهرمانان به نام این رشته) که روز گذشته به دلیل حمایت‌هایش از اعتراضات مردمی، توسط یک نهاد امنیتی احضار شده و پاسپورت او ضبط شد، در پستی اینستاگرامی نوشت: «وطن، تو سبزِ جاودان بمان، پلشتیها و نفرت پراکنی ها تو را خراب و فرسوده نکند! تو سبزِ جا‌ودان بمان.»

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پست دیگری هم نوشت: «دردِ وطن، وطنی که متعلق به همه است، وطنی که تک صدایی نیست، تک رنگی ندارد، “خودی” و “غیر خودی” ندارد، انسان از هر مرام و مسلکی در آن “کرامت” دارد، وطنی که در آن همه صداها شنیده میشود، وطنی که مردمانش از هر رنگ، قومیت، کلام و مذهبی با هم زندگی میکنند و با هم مدارا می‌کنند، وطنی که اصحاب قدرتش میهن را دوست دارند، و درد اقشار مختلفش مردم را میفهمند. وطن “درد” دارد.»

گفتنی است پیش از این “علی دایی، سپهر حیدری و..هم ممنوع الخروج شده بودند.

اخبار مرتبط:
شوک بزرگی که شب گذشته به استقلال وارد شد
شوک بزرگی که شب گذشته به استقلال وارد شد

مهاجم گلزن استقلال با آسیب دیدگی جدی مواجه شده و مدت‌ها در دسترس این تیم نخواهد بود.

مهدی هاشمی‌نسب: بعد از انتقالم به استقلال، مادرم را در بازار با لگد زدند
مهدی هاشمی‌نسب: بعد از انتقالم به استقلال، مادرم را در بازار با لگد زدند

مهدی هاشمی‌نسب بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: «بعد از این انتقال دیگر نتوانستم با مادرم برای خرید بیرون بروم ولی تا قبل از آن هر زمان با او خرید می‌کردم، از هواداران پرسپولیس کسانی بودند که به کمکش می‌آمدند. بعد از رفتن به استقلال، به مادرم گفتم با این شرایط نمی‌توانم همراهی‌ات کنم و مادر من تنها به بازار رفت. آن روز مادرم را در بازار با لگد زدند. همان‌جا قول دادم‌تر و خشک را با هم بسوزانم. برای من یک هوادار پیروزی با هزار هوادار این تیم از آن روز هیچ فرقی ندارد».

جزییاتی تازه از فساد در فوتبال / دو زن به عنوان جادوگر مجرم شناخته شدند
جزییاتی تازه از فساد در فوتبال / دو زن به عنوان جادوگر مجرم شناخته شدند

ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان جرئیات جدیدی درباره پرونده فساد فوتبال را اعلام کرد. او گفت: در مجموع ۲۱ متهم و سه نفر به عنوان مطلع در این پرونده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که برای ۱۲ نفر از متهمان کیفرخواست و قرار مجرمیت، برای دو متهم نیز قرار منع تعقیب صادر شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است