کد خبر : 205371
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 02:46
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

کمک های اداره کل بازرسی موجب حفظ سلامت کار در خوزستان شد

استاندار خوزستان با بیان اینکه کمک های اداره کل بازرسی موجب حفظ سلامت کار در استان شد، گفت: اداره کل بازرسی تلاش‌های شایسته‌ای را در جهت ارتقاء وضعیت مدیریت، سالم سازی، پیشرفت پروژه‌ها و سرعت‌بخشیدن به کارها انجام داده است.

کمک های اداره کل بازرسی موجب حفظ سلامت کار در خوزستان شد

صادق خلیلیان، امروز به مناسبت هفته وحدت و سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع کارکنان اداره کل بازرسی استان بیان کرد: برخی از مشکلات استان با فعالیت‌های مختلفی که صورت گرفت از جمله پروژه فاضلاب، طرح آبرسانی غدیر و … برطرف شد و در این راستا کمک‌های سازمان بازرسی موجب حفظ سلامت کار شد.

خلیلیان با بیان اینکه سلامت کاری مدیران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ادامه داد: اداره کل بازرسی وظایف ارزشمندی را دارد؛ نقش نظارتی و تذاکرات این اداره کل سبب می‌شود که کار با سلامت دنبال شود.

وی با اشاره به نقش سازمان بازرسی در پیشگیری و اصلاح امور افزود: سازمان بازرسی افزون بر نظارت در پیشگیری نیز نقش اساسی دارد و این مهم موجب اصلاح و سرعت بخشیدن به امور خواهد شد.

استاندار خوزستان به اجرای پروژه‌ها در برنامه زمانبندی شده و مشخص با اعتبارات معین در چارچوب منطبق با قانون طی یکسال اخیر اشاره داشت و گفت: اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی و اداره کل بازرسی استان سبب می‌شود تا مدیران بتوانند مسیری را که برای اجرای پروژه‌ها و انجام وظایف خود دارند را در چارچوب مدیریت قانونی به بهترین شکل انجام دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است