کد خبر : 204731
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - 18:19
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

حسن عباسی احضار شد؟

منابع خبری در توییتر از احضار حسن عباسی به علت آنچه اظهارات این نظریه پرداز علیه فوتبالیست ها عنوان شده خبر دادند و به بررسی احتمال بازداشت این تحلیلگر مسائل سیاسی پرداختند.

حسن عباسی احضار شد؟

به گزارش سایت خبری مدارا: برخی رسانه ها اعلام کردند پس از حواشی به وجود آمده در پی برخی سخنان تند و تحریک آمیز، حسن عباسی علیه بازیکنان فوتبال، سخنران معروف احضار شده است.

پیش از این و در پی واکنش ها به اظهارات عباسی علیه بازیکنان فوتبال؛ نور نیوز رسانه وابسته به شورای‌عالی امنیت ملی در توئیتی اعلام کرده بود حسن عباسی سخنگوی هیچ بخش از حاکمیت نیست.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه سایت مدارا نیست.

اخبار مرتبط:
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد
خبرگزاری فارس ترور زیاد نخاله را تکذیب کرد

نماینده جهاد اسلامی گفت: هدف حمله دمشق «زیاد نخاله» نبوده است.

نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم
نماینده مجلس: توانایی ساخت بمب اتم را داریم

توسلی مدعی شد: جنگنده‌های اسرائیل نمی‌توانند به صورت مستقیم از تل‌آویو به خاک کشورمان پرواز کنند، مگر این که در مسیر سوخت‌گیری کنند که برای این منظور، صهیونیست‌ها نیاز دارند که از برخی کشورهای منطقه کمک بگیرند؛ بنابراین اگر جنگنده‌های رژیم به آسمان ایران برسند، حتما نمی‌تواند بدون کمک گرفتن از کشورهای منطقه باشد.

حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس
حمید رسایی خبر داد: ارجاع پرونده ظریف به مجلس

حمید رسایی، نماینده مجلس دوازدهم نوشت: با درخواست ۴۵ نماینده و رأی کمیسیون امنیت ملی، پرونده انتصاب ظریف در جایگاه معاونت ریاست جمهوری به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است