کد خبر : 204623
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - 03:55
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

مردم خوزستان در امتحان فتنه و آشوب سربلند بیرون آمدند

مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مردم خوزستان قدردانی کردند که در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

مردم خوزستان در امتحان فتنه و آشوب سربلند بیرون آمدند

متن بیانیه نمایندگان استان خوزستان به شرح زیر است:

«متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

یک بار دیگر مردم غیور انقلابی و ولایتمدار استان خوزستان در امتحان فتنه و آشوب و ناامنی‌های دشمن ساخته، سربلند بیرون آمدند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب نمودند.

مردم شریف استان خوزستان با بصیرت انقلابی، علیرغم تمام سختی‌ها و درد و رنج‌هایی که دارند، هیچ گاه امیدشان به کارآمدی و توانایی و ظرفیت‌های انقلاب‌شان را از دست نداده اند و تاکنون گول نسخه‌های شفابخشی که در خارج از مرزها پیچیده می‌شود را نخوردهاند و نخواهند خورد.

مقوله حجاب به شکل انحصاری نزد مردم این استان قرن هاست در اعماق باورهای دینی و فرهنگی آنان ریشه دوانده و رکن رکین هویت زمان و دختران این استان به حساب می‌آید نه چکمه و چماق رضاخانی توانست چهارقد را از سر زنان بردارد و نه امواج و بادهای پاییزی مسموم این روزها توانست سرسبزی و عفاف دختران ما را زرد و آلوده نماید.

چشم و گوش و دل مردم این استان همیشه به قامت رعنا و استوار مقام عظمای ولایت دوخته شده است و فرمایشات معظم له را فصل خطاب می‌دانند.

مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن تشکر از یکایک مردم نجیب استان، بابت بصیرت و درک انقلابی شما سر تعظیم فرود آورده از خداوند متعال می‌خواهیم ما را خدمتگزارانی لایق برای این مردم قرار دهد.

در آخر ما و شما بر این عقیده و ایمان هستیم که:

گیرم که شب تار و بیم موج و گردابی چنین هایل / ‏‬ ما را چه باک از این، که فرزند زهرا قبطان این کشتی است»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است