کد خبر : 204613
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - 03:26
دسته‌بندی : خوزستان، بین الملل
چاپ

صدور ۲ حکم انتصاب در استانداری خوزستان

«صادق خلیلیان» استاندار خوزستان با صدور احکام جداگانه ای، سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل و سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری را منصوب کرد.

صدور ۲ حکم انتصاب در استانداری خوزستان

براساس احکام صادره «فرشاد اسکندری نیا» به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل و «حسین سلاسل» به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خوزستان منصوب شدند.

در سوابق کاری سلاسل، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایراستان خوزستان، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گتوند، رییس حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، جانشین ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان هفتکل، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان هفتکل، رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان گتوند وجود دارد.

” معاون انتظامی، مرزی و مبارزه با قاچاق اداره کل امنیتی، انتظامی و مرزی، رئیس گروه انتظامی، مرزی و مبارزه با قاچاق استانداری خوزستان، کارشناس امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان، رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات فرمانداری بندر ماهشهر، کارشناس مسئول حراست فرمانداری بندرماهشهر، رئیس دبیرخانه ستاد ویژه اربعین حسینی استان خوزستان” نیز از جمله سوابقی است که در پرونده کاری فرشاد اسکندری نیا، ثبت شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند
حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند

«محمد علی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد. وی گفت: «پیامی برای عربستان سعودی ارسال کرده‌ایم با این مضمون که اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه بدهد از خاکش یا حریم هوایی‌اش برای تجاوز به یمن استفاده کنند، آن‌ها نیز هدف ما خواهند بود.»

زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد
زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد

ولودیمیر رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.رئیس جمهوری اوکراین گفت که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است