کد خبر : 204604
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ - 02:59
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

استاندار: کارکنان دولت برای تحول اساسی در خوزستان بسیج شوند

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران در جهت رونق استان انجام شود، گفت: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

استاندار: کارکنان دولت برای تحول اساسی در خوزستان بسیج شوند

صادق خلیلیان در نشست کارگروه بسیج سازندگی در سرسرای استانداری بیان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه‌ تحول اساسی دستگاه‌های اجرایی پایه‌گذاری شد به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌هایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نهادهایی مانند بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیته‌های انقلاب اسلامی و …. ایجاد شدند؛ همچنین ورود ظرفیت‌های مردمی به صحنه سبب شد تا بتوانیم از فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی که منبعث از انقلاب اسلامی است استفاده کنیم و شاهد تحول اساسی باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه اکنون بسیج سازندگی به درختی تنومند تبدیل شده است و شاهد ثمرات آن هستیم، اظهار داشت: اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بسیج سازندگی انجام شده است؛ همه دستگاه‌ها باید با همین انگیزه و روحیه کار را پیش گیرند.

وی فرهنگ و نهاد بسیج سازندگی را یک الگو قابل ترویج در کشور دانست و بیان داشت: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند و دستگاه‌ها گزارشات خود را با این فرهنگ ارائه کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی طی یکسال گذشته افزود: در بازسازی زلزله اندیکا بسیج سازندگی موفق به احداث و تحویل ۳۷۴ واحد جایگاه دام و مشارکت در بازسازی ۱۳ مدرسه شد که اقدام شایسته‌ای است.

خلیلیان درخصوص ورود بسیج سازندگی به بحث مقابله با ریزگردها بیان کرد: بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۹ در راستای مقابله با ریزگردها پروژه‌هایی را در بحث تثبت شدن کلید زد که برخی از این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و بخش دیگر ۱۴۰۱ به پایان رسیدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است