کد خبر : 204227
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 21:51
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

اگر مردم و پلیس در کنار هم باشند، بسترهای وقوع جرم رفع می‌شوند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اگر ارتباط و همگرایی در مورد مسائل اجتماعی، ناهنجاری‌ها و جرایم به درستی انجام شود و مردم و پلیس در کنار هم باشند، بسترهای وقوع جرم رفع می‌شوند تا افزایش بزهکاری، تکرار و تعدد جرم رخ ندهد.

اگر مردم و پلیس در کنار هم باشند، بسترهای وقوع جرم رفع می‌شوند

سرهنگ حسین عیدی در جلسه تقدیر و تکریم نیروهای انتظامی که امروز (۱۸ مهرماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند و درک این زحمات توسط اعضای شورای شهر اهواز جای تشکر دارد.

وی افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” تعیین شده است بنابراین اگر ارتباط و همگرایی در مورد مسائل اجتماعی، ناهنجاری‌ها و جرایم به درستی انجام شود و مردم و پلیس در کنار هم باشند، بسترهای وقوع جرم رفع می‌شوند تا افزایش بزهکاری، تکرار و تعدد جرم رخ ندهد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به چگونگی مصونیت اجتماع در برابر جرم گفت: این موضوع میسر نمی‌شود مگر اینکه با همکاری شهرداران، مسائل و چالش‌های موجود که موجب ایجاد بستر جرم و وسوسه افراد می‌شود، رفع شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت آگاهانه متقابل، شهری امن داشته باشیم و پایداری امنیت افرایش یابد و کاهش پرونده‌های کیفری و مسائل اجتماعی نیز سرعت بگیرد

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است