کد خبر : 204194
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 20:24
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

توصیه نهاد ریاست جمهوری برای عقد قرار داد تیم باشگاهی با حسن یزدانی

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص ماجرای قرارداد حسن یزدانی مطرح شده است.

توصیه نهاد ریاست جمهوری برای عقد قرار داد تیم باشگاهی با حسن یزدانی

به گزارش سایت خبری مدارا؛چند روزی است که بحث بر سر مبلغ قرارداد حسن یزدانی، با صنایع مازندران حسابی داغ شده است. او که دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک است قرارداد خود را در سازمان لیگ کشتی ثبت کرده است.

مبلغ این قرارداد یک میلیارد تومان یا ۸۰۰ میلیون تومان؟ برای ۱۰ دقیقه یا ۳۰ دقیقه؟ آیا این رقم برای یک کشتی‌گیر قرارداد منطقی است یا نه؟ این‌ها سوالات و ابهام‌هایی است که نظرات و دیدگاه‌های مختلفی را به همراه داشته است. مهم‌تر از همه این‌ها اما اتفاقاتی است که در پس عقد قرارداد حسن یزدانی در لیگ کشتی رخ داده است.

شکی نیست که حسن یزدانی یکی از گران‌ترین کشتی‌گیران ایران است اما مسئله این نیست که بابت قراردادش ۸۰۰ میلیون گرفته یا یک میلیارد تومان؟ مسئله اصلی عقب‌نشینی علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی از موضع حمایتی‌اش از حسن یزدانی است.

این شائبه‌ها درباره قرارداد سال گذشته یزدانی با تیم فولادین ذوب آمل هم مطرح می‌شد. می‌گفتند او ۳۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اما حتی یک کشتی هم برای این تیم نگرفته است که البته بابک بهمنی، مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب این موضوع را رد کرد و در ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در گفتگو با تسنیم گفت: «حسن یزدانی قرارداد سفید با ما امضا کرد و وقتی نتوانست برای‌مان کشتی بگیرد، هیچ پولی بابت لیگ دریافت نکرد.»

علیرضا دبیر اما همان سال گذشته در میان شائبه‌هایی که درباره رقم قرارداد حسن یزدانی مطرح می‌شد، حمایت محکمی از او داشت. همان چیزی که امسال در هجوم سیل انتقادها، از یزدانی دریغ کرده است!

به خصوص که تا چند هفته پیش حتی گفته می‌شد که دبیر برای عقد قرارداد حسن یزدانی با تیم‌های لیگ برتری هیچ حمایتی از او نکرده و حتی در تاریخ ۱۰ مهرماه خبرهایی مبنی بر بدون تیم ماندن و حذف یزدانی از لیگ به گوش می‌رسید که خیلی‌ها آن را ناشی از تأثیر مصاحبه تند پدر حسن علیه رئیس فدراسیون کشتی می‌دانستند. تا جایی که شنیده می‌شد در نهایت تماس‌هایی از نهاد ریاست جمهوری، دبیر را از موضع خود پایین آورده و به عقد قرارداد یزدانی منجر شده است.

حالا با اینکه بالاخره یزدانی توانسته قراردادی ببندد، سیل نقدها به رقم قراردادش و سکوت دبیر در این رابطه عجیب و قابل تأمل است.

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود. که طبق برنامه تیم پترو پالایش پلیش تاکستان در دو دیدار رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. تیم صنایع مازندران در گروه B با تیم‌های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم‌گروه است.

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است