کد خبر : 204151
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 15:27
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

۲ دانشجوی دانشگاه شریف آزاد شدند

۲ دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.

۲ دانشجوی دانشگاه شریف آزاد شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ۲ دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.

یک منبع آگاه در دانشگاه شریف روز گذشته (یکشنبه ۱۷ مهرماه )  اعلام کرده بود که مسوولان این دانشگاه پیگیر آزادی تعداد چهار نفر از دانشجویان شریف که در تجمعات غیردانشجویی در تهران و شهرستان‌ ها دستگیر شده اند، هستند.

پیش از این نیز این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که با پیگیری و تلاش مسئولین دانشگاه، ۲۰ دانشجوی دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، آزاد شده‌اند.

اخبار مرتبط:
سکینه پاد: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان را خانم خزعلی باید پیگیری کند
سکینه پاد: گواهینامه موتورسیکلت برای زنان را خانم خزعلی باید پیگیری کند

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفته است. او خبر داده است که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رئیسی نامه نوشته است.

صادق زیباکلام مجرم شناخته شد
صادق زیباکلام مجرم شناخته شد

هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با اکثریت آرا، صادق زیباکلام و محمدرضا سعدی (مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت) را مجرم شناخت و مستحق تخفیف ندانست.

پیرمحمد ملازهی درگذشت
پیرمحمد ملازهی درگذشت

پیرمحمد ملازهی از تحلیلگران مباحث سیاسی و ژئوپلیتیک منطقه خاورمیانه و همچنین از کارشناسان متخصص در امور افغانستان درگذشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است