کد خبر : 204100
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 12:05
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

کی‌روش روی نام «مهدی قائدی» خط کشید

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام مهدی قایدی را از لیست بازیکنان حاضر در مینی کمپ خط زد.

کی‌روش روی نام «مهدی قائدی» خط کشید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کارلوس کی‌روش در لیست جدید بازیکنان داخلی تیم ملی نام ۵ استقلالی را قرار داده است. حسینی، مهدی‌پور، چشمی، محبی و جلالی، بازیکنان استقلال در مینی کمپ هستند که باید در تمرینات میانی تیم ملی زیر نظرکی‌روش حاضر شوند. این روند تا پیش از شروع جام جهانی ادامه خواهد داشت و استقلالی‌ها باید زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین کنند.

لیست جدید بازیکنان استقلال در تیم ملی در حالی اعلام شده که نامی از قایدی دیده نمی‌شود و این سؤال وجود دارد که چرا بازیکن ریزنقش آبی‌ها که دو هفته پیش در مجموعه پزشکی-ورزشی پک دیده شد و با دیگر بازیکنان تیم ملی به تمرین پرداخت چرا در مینی کمپ حضور ندارد؟ البته برخی بازیکنان دیگر نیز در لیست ابتدایی مینی کمپ حضور داشتند که در نهایت از سوی کی‌روش حذف شدند و هیچ بعید نیست نام قایدی هم جزو همین افراد بوده اما این رفت وآمدها هرگز به سود قایدی نیست و نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش با تردید بسیاری به این بازیکن نگاه می‌کند و به احتمال زیاد قایدی از لیست مسافران تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال حذف خواهد شد.

هیچ بعید نیست اگر مشکلی برای سردار آزمون به وجود بیاید و این بازیکن به تیم ملی فراخوانده نشود، از محمد محبی استفاده شود و کی‌روش حتی دراین شرایط نیز قایدی را با خود به جام جهانی فوتبال نبرد.

اخبار مرتبط:
مهدی طارمی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد
مهدی طارمی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد

طارمی گفت: متأسفانه امسال آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. ما درگیر جام ملت‌های آسیا بودیم و ذهنم درگیر تیم ملی بود. من نتوانستم آنطور که می‌خواستم خوب برای پورتو بازی کنم و بابت این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

گزارشگر فوتبال در صداوسیما: بیشتر گزارشگران پرسپولیسی هستند!
گزارشگر فوتبال در صداوسیما: بیشتر گزارشگران پرسپولیسی هستند!

محمد سیانکی، گزارشگر ورزشی صداوسیما گفت: شاید اگر رادیو می‌ماندم قصه فرق می‌کرد اما در تلویزیون از یک طیف ضربه‌های زیادی خوردم.

علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید
علی کریمی: در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا حضور در ترکیه برای بازیکنان ایرانی پیشرفت محسوب می‌شود یا خیر گفت: بستگی به خود بازیکن دارد. اینکه خودش می‌تواند در این شرایط بدرخشد یا خیر. به طور مثال اگر تصور کنید لیگ هلند خوب باشد این‌گونه نیست. آن‌جا چند تیم خوب دارند و جز آن تیم‌ها، دیگر تیم‌ها سطح پایینی دارند. یا به طور مثال در پرتغال اینگونه نیست. برای بازیکنان ایرانی و پیشرفت‌شان لیگ ترکیه مقصد خوبی است. شرایط جوری است که دیگر در لیگ ایران دیده نمی‌شوید و می‌توان گفت در هر لیگی جز ایران بدرخشید دیده می‌شوید.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است