کد خبر : 203976
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 00:28
دسته‌بندی : ورزشی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

محمد دایی: باعث تأسف است که پاسپورت علی دایی ضبط می‌شود

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که آینده مثبتی را برای تیم ملی ایران تصور نمی‌کند.

محمد دایی: باعث تأسف است که پاسپورت علی دایی ضبط می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد دایی در خصوص شرایط پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر و عدم پیروزی این تیم در دو بازی گذشته گفت: پرسپولیس امسال خوب بسته شده و تا الان هم نتایج بدی نگرفته است. بازی آخر هم با سپاهان بود و تساوی در زمین این تیم نتیجه بدی نیست، در بازی با فولاد هم امکان برد پرسپولیس وجود داشت ولی فوتبال همین است و نمی‌توان انتظار داشت که یک تیم در همه بازی‌ها برنده شود. من معتقدم که پرسپولیس تیم پرقدرتی است و امسال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به وضعیت تیم‌ها در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: لیگ امسال هم مثل سال‌های گذشته به سه قسمت تقسیم می‌شود. چند تیم دنبال قهرمانی هستند، چند تیم برای قرار گرفتن در میانه جدول تلاش می‌کنند و چند تیم هم برای فرار از سقوط می‌جنگند. در فوتبال ایران وضعیت تیم‌های دولتی خیلی خوب است ولی برخی تیم‌ها مثل صنعت نفت، ملوان و نفت مسجدسلیمان با وجود قدمت و ریشه‌ای که دارند، با کمبود پول و امکانات مواجه هستند و این تاسف آور است.

دایی در خصوص شرایط تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: من کی‌روش را دوست دارم ولی حتی اگر در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم، باز هم آینده مثبتی را برای تیم ملی ایران تصور نمی‌کنم. در تیم ملی بازیکنان تصمیم‌گیرنده هستند و این موضوع باعث تاسف است، این در حالی است که فدراسیون فوتبال هم ضعیف است و کارایی لازم را ندارد. واقعا جای تاسف دارد که چند بازیکن برای تیم ملی این کشور تصمیم می‌گیرند، آنها دلشان برای تیم ملی نمی‌سوزد و فقط دنبال رسیدن به منافع و هدف‌های خودشان هستند.

وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.

دایی در پایان حرف‌هایش در مورد صحبت‌های حسن عباسی که با واکنش فوتبالی‌ها روبه‌رو شد، تاکید کرد: برای آنهایی که فضا را به چنین آدم‌هایی می‌دهند متاسف هستم..

اخبار مرتبط:
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند
حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی نوروزی به سوالاتی درباره رأی نیاوردن چهره های شاخصی چون باهنر و ریزش رأی قالیباف واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است