کد خبر : 203681
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - 12:22
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

استاندار لرستان: آمریکا و انگلیس با دریوزگی نقشه اغتشاش در کشور ما را می کِشند

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه امنیت مثال‌زدنی کشور در پرتو دلاورمردی‌های نیروی انتظامی است، گفت: سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور اغتشاشات اخیر را تدارک دیده‌ بودند.

استاندار لرستان: آمریکا و انگلیس با دریوزگی نقشه اغتشاش در کشور ما را می کِشند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرهاد زیویار در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به‌مناسبت هفته فراجا، با اشاره به تعبیر رهبری انقلاب در خصوص نیروی انتظامی که فرمودند «یکی از ستون‌های امنیت کشور است» اظهار داشت: از داخل تا منتهی‌الیه مرزهای کشور به‌واسطه حضور نیروی انتظامی امن است. وی با بیان اینکه نام‌های بسیاری در تاریخ پرافتخار ایران و به‌ویژه انقلاب اسلامی می‌درخشد، افزود: نام‌های نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروی انتظامی قرین با غیرت و امنیت است و هر جا که نام نیروی انتظامی مطرح‌شده واژه پرافتخار غیرت و وطن‌دوستی را به ذهن متبادر می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بدترین سرزمین‌ها و کشورها آن‌جاهایی هستند که ساکنان‌شان در امنیت قرار ندارند، عنوان کرد: بهترین کشورها نیز کشورهایی هستند که امنیت را برای ساکنانشان فراهم کرده‌اند. وی بیان کرد: مسئولیت ایجاد امنیت صرفاً بر عهده نیروی انتظامی نیست و همه ارکان نظام باید در این زمینه پیش‌قدم شوند حتی خود مردم هم در کنار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید حضور داشته باشند.

زیویار گفت: امنیت در کشور ما امروز به یمن همدلی‌های مردم، همه دستگاه‌ها، ارکان نظام و قوای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری در اساس خدشه‌ناپذیر است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در زمان تهاجم رژیم بعث عراق به کشور با پشتوانه و پشتیبانی استکبار جهانی شاید بهترین کارنامه‌ها را قوای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج از خود ارائه دادند و بیشترین شهدا را هم اینان تقدیم وطن اسلامی کردند.

زیویار اظهار داشت: یک وجب از خاک کشور در زمان حمله رژیم بعث عراق از دست نرفت و امنیت کشور در آن جنگ نابرابر تأمین شد. وی با بیان اینکه همه ارکان کشور بسیجی‌وار در زمان جنگ تحمیلی دفاع جانانه و مقدس کردند، افزود: در همین دو سه هفته گذشته علی‌رغم اینکه دشمنان ایران اسلامی از مرزهای سرزمینی به ما حمله نکردند، اما یک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای همراه با اغتشاش داخلی برای ضربه بر امنیت کشور تدارک دیده شد و سازوکار آن‌هم از مدت‌ها قبل آماده‌شده بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با غیرت در جنگ تمام‌عیار اخیر پیش‌قدم‌تر از همه ارکان نظام سینه سپر کرد، عنوان کرد: این سازمان در کنار مسئولیت‌های ذاتی خود در مقابله با توطئه، اغتشاش، حرکات خشن و ناامنی که عمدتاً توسط سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور تدارک دیده‌شده بود ازخودگذشتگی نشان داد و تمام‌قد در مقابل این توطئه و فتنه ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه امنیت مثال‌زدنی کشور ما در پرتو دلاورمردی‌های نیروی انتظامی است، بیان کرد: خیال‌های خام دشمنان در ۴۳ سال انقلاب تحقق پیدا نکرده است و غائله اخیر هم ایران اسلامی را قوی‌تر کرد.

زیویار گفت: ساختار انقلاب اسلامی محصول صدها سال مبارزه و جان‌فشانی در مقابله با استکبار و دست‌نشانده‌های داخلی آن است و این‌ توطئه‌ها خدشه‌ای به آن وارد نخواهد کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: آمریکا و انگلیس با دریوزگی برای توطئه و اغتشاش در داخل کشور نقشه‌کشی می‌کنند، به‌طوری‌که طی حداقل ۲۰۰ سال گذشته تا الان با حمله مستقیم و تهاجم از طریق کشتی در خلیج‌فارس و دریاها کشور ما را تهدید کرده‌اند.

زیویار اظهار داشت: اگر بعضی از مسئولان در حکومت‌های قاجار و پهلوی می‌خواستند بعضی از بندهای قراردادهای ما را چه سیاسی و اقتصادی به نفع کشور اصلاح کنند به حمله و تهاجم از جانب انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها تهدید می‌شدند.

وی افزود: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به شکل‌های مختلف در کشور ما نقشه کودتا کشیده‌اند و درمواردی هم مثل ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و سوم اسفند ۱۲۹۹ این کودتاها به نتیجه رسید.

استاندار لرستان عنوان کرد: حمله به خاک کشور بعد از شکست در جنگ تحمیلی و اقتدار ایران اسلامی به ذهن آمریکا و انگلیس خطور نکرده است.

وی بیان کرد: همه نقشه‌ها و توطئه‌ها عمدتاً بعد از دفاع مقدس متوجه تهییج احساسات، تحریک و ایجاد توطئه در داخل بوده و دشمنان ما سعی کردند از طریق مزدوران داخلی نقشه‌های خود را عملی کنند.

زیویار با اشاره به استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی فیک در دهه اخیر توسط دشمنان، گفت: امکان جنگ در بیرون از مرزها با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و لذا دشمنان توطئه در داخل را ادامه می‌دهند که این توطئه در دو سه هفته اخیر با ضرب شست جمهوری اسلامی و در خط مقدم آن نیروی انتظامی خنثی شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی کارنامه‌ای درخشان از خود نشان داده‌است، تصریح کرد: تقارن ارائه این کارنامه با هفته نیروی انتظامی مسئولیت ما را در جایگاه‌هایمان دوچندان می‌کند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است