کد خبر : 203294
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - 10:24
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

واکنش نماینده ولی‌فقیه در کردستان به اعتصاب عمومی در این استان/ حجت‌الاسلام پورذهبی: مگر نباید اجاره بدهید؟ بستن مغازه زیان آور است

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اغتشاشگران به دنبال آتش زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند و با این کار ضرر و زیان زیادی به مردم زدند.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در کردستان به اعتصاب عمومی در این استان/ حجت‌الاسلام پورذهبی: مگر نباید اجاره بدهید؟ بستن مغازه زیان آور است

به گزارش سایت خبری مدارا: حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در جلسه شورای افتای استان، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، با اشاره به اتفاقات اخیر بعد از مرگ مرحوم مهسا امینی و دستگیری برخی اغتشاشگران، اظهار کرد: با بسیاری از خانواده‌های این افراد دیدار کرده‌ایم که خوشبختانه خانواده‌های صبور و محترمی داشته‌اند و در تلاشیم افراد بی‌گناه را آزاد کنیم.

وی افزود: روحانیون اهل سنت در کردستان در این اتفاقات بسیار خوش درخشیدند و در خطبه‌های نماز جمعه‌ استان مردم را به آرامش و بصیرت دعوت ‌کردند و خواستند مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا سازند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه ماموستاها در خطبه‌های نماز جمعه باید مطالبه‌گری کنند، گفت: ما انتظار نداریم که به مردم اعلام کنند که همه چیز آرام است بلکه باید به مشکلات پرداخت و در راستای حل آن اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی عنوان کرد: معترض و منتقد محترم هستند اما اغتشاشگران به دنبال آتش‌زدن اموال عمومی و بستن مغازه‌ها هستند و با این کار ضرر و زیان زیادی به مردم می‌زنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از مغازه‌داران مجبور به پرداخت اجاره هستند و بستن مغازه‌ بیشترین زیان به این افراد وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: افراد اغتشاشگر که در فضای مجازی بیانیه می‌دهند که به اموال عمومی آسیب بزنند و مغازه‌ها را تعطیل کنند، دلسوز مردم نیستند.

وی در ادامه به اقدامات توسعه‌ای و آبادانی در استان به ویژه طی سال‌های اخیر گریزی زد و گفت: در آینده نزدیک شاهد صدای سوت قطار در کردستان، افتتاح فرودگاه سقز، خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج و بسیاری از پروژه‌های دیگر خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ طبق آمار ۱۰ هزار نفر به این دفتر مراجعه کرده‌اند.

اخبار مرتبط:
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود

حجت الاسلام سیدمحمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

آقاتهرانی: اسرائیلی‌ها اگر مَرد هستند حمله کنند و با ما درگیر شوند
آقاتهرانی: اسرائیلی‌ها اگر مَرد هستند حمله کنند و با ما درگیر شوند

نماینده عضو جبهه پایداری مجلس گفت: صهیونیست ها کاری نمی توانند بکنند. اگر مرد هستند حمله کنند و درگیر شوند. خودشان هم می دانند آمریکا با حدود ۶۰ کشور با ایران جنگیده و در هشت سال شکست خورده است پس شما که آدم آنها هستید، نمی توانید کاری کنید.

کیهان: در حمله به اسرائیل از مهمات در آستانه انقضاء استفاده کردیم
کیهان: در حمله به اسرائیل از مهمات در آستانه انقضاء استفاده کردیم

روزنامه حسین شریعتداری درباره عملیات وعده صادق و تسلیحات مورد استفاده توسط سپاه، ادعای جدیدی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است