کد خبر : 202117
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - 17:55
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

دولت برای حل مشکل بیکاری جوانان گام عملی بردارد

نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت به وعده‌های خود در بحث ایجاد اشتغال عمل نکرده است، گفت: دولت باید برای حل مشکلات بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها گام‌های عملی بردارد.

دولت برای حل مشکل بیکاری جوانان گام عملی بردارد

سید کریم حسینی با اشاره به عملکرد دولت در بحث ایجاد اشتغال طی یک سال تشکیل دولت سیزدهم، اظهار کرد: همیشه مطالبه اصلی نمایندگان مجلس و مردم از دولت بحث ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری جوانان بوده است.

وی با بیان این‌که مساله اشتغال چالش اصلی و یکی از مشکلات جدی کشور است، افزود: دولت باید برای حل مشکلات بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال برای آن‌ها گام‌های اساسی و عملی بردارد و فرصت‌های جدیدی برای اشتغال ایجاد کند تا شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور باشیم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در مدت زمان یکسالی که از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، شاهد عملکرد مناسبی در بحث ایجاد اشتغال از سوی دولت نبوده‌ایم و به نوعی اعدادی که در بحث ایجاد ایجاد اشتغال مدنظر بود محقق نشده است.

حسینی عنوان کرد: در شرایط فعلی این ایراد به دولت وارد است که به اهداف مورد نظر در بحث ایجاد اشتغال دست نیافته است و به نوعی باید گفت که دولت به وعده‌های داده شده خود در بحث ایجاد اشتغال عمل نکرده است.

وی افزود: فعالسازی هرچه سریعتر پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه های صنعت، کشاورزی و دیگر بخش‌ها می‌تواند یکی از راهکارهای جدی دولت جهت دستیابی به ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری باشد و در این راستا باید گام‌های عملی جدی برداشته شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان در کشور ایجاد کند زیرا در شرایط اقتصادی فعلی اصلی‌ترین دغدغه خانواده‌های ایرانی بحث اشتغال جوانان است و باید راهکاری برای ایجاد اشتغال و حل این چالش اساسی ارائه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است