کد خبر : 201972
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - 11:15
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

جعفرزاده ایمن آبادی: برخی از افراد جوری صحبت می کنند که انگار «مهسا امینی» عضو موساد بود/ این افرادی که در خیابان اعتراض می کنند بچه های ما هستند از خارج که نیامده اند/ چرا به مردم می گویید اگر امشب به خیابان بیاید قلم پایتان را می شکنیم؟

نماینده پیشین مجلس با اشاره به ادامه تظاهرات مردم نسبت به مرگ مشکوک(!) مهسا امینی به سایت مدارا گفت: چرا به مردم می گوید اگر امشب به خیابان های بیاید قلم پایتان را می شکنیم. بالاخره جای اعتراض مردم کجاست؟ جای اعتراض آرام کجاست؟ یک عده از مردم حرف دارند حرفشان را کجا بزنند؟ برای این موضوع هم تدبیر نکردید.

جعفرزاده ایمن آبادی: برخی از افراد جوری صحبت می کنند که انگار «مهسا امینی» عضو موساد بود/ این افرادی که در خیابان اعتراض می کنند بچه های ما هستند از خارج که نیامده اند/ چرا به مردم می گویید اگر امشب به خیابان بیاید قلم پایتان را می شکنیم؟

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدارا به اشاره به شکل گیری برخی تجمع های اعتراضی در شهرهای مختلف کشور گفت: گره ای که با دست می شد باز کرد را با لج بازی و لجاجت و بی تدبیری به باز کردن با دندان کشاندند. یک عذر خواهی همه این موارد و اعتراض مردم را حل می کرد. بی تدبیری ها در داخل کشور باعث می شود که رئیس جمهور کشور شیلی اسم مهسا امینی را در سازمان ملل بیاورد.

وی ادامه داد: یک آدم عاقل پیدا نمی شود که بگوید چرا اصرار بر یک موضوع می کنید. چرا چیزی که مردم را اعصبانی می کند را باز هم ادامه می دهید. داستان پردازی برخی از نمایندگان مجلس و خبرگزاری های دولتی بیشتر مردم را جریح می کند. این حرف ها کهنه شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: چرا فرمانده نیروی انتظامی هنوز در خصوص این موضوع صحبت نکرده است. برخی از افراد جوری صحبت می کنند که انگار مهسا امینی ۱۰۰ درصد مقصر و توطئه غربی و عضو موساد و… بود.

وی افزود: چرا این موضوع را تبدیل به بحران کردید. چرا کاری کردید که رئیس جمهور کشور دیگری در تربیون سازمان ملل از مهسا امینی نام ببرد. چرا برخی نمی خواهند در کشور آرامش باشد.

نماینده سابق مجلس با اشاره به گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس درباره فوت مشکوک مهسا امینی گفت: خیلی عجولانه است. اینکه گفته می شد بالاخره قصوراتی هم متوجه ناجا بوده ایرادی داشت؟

وی ادامه داد: اصلا همه مواردی که گفته می شود درسته و ایشان بیماری داشته اما چرا ناجا برای افرادی که به هر دلیل و جرمی دستگیر می کند پرونده پزشکی تشکیل نمی دهد؟ این خود نشان دهنده قصور ناجا است. اینکه ناجا همه افراد را ۱۰۰ سلامت فرض کرده نشان دهنده این است که فکری برای چنین روزهایی نکرده است.

 

وی با انتقاد از برخی اظهار نظر های مسئولین گفت: من عمیقا معتقدم یک اتاق فکری دنبال ایجاد تشنج در داخل کشور است. هرکسی دل اش برای این کشور می سوزد و نمی خواهد بحرانی پیش بیاید سعی کنند آرامش در کشور برقرار کنند چرا دعوت به مبارزه طلبی می کنند. این افرادی که در خیابان اعتراض می کنند بچه های ما هستند با هواپیما که از خارج از کشور نیامدند.

این نماینده سابق مجلس به مدارا گفت: هر کسی که بر طبل نا آرامی می کوبد نفوذی است. یک تواضع حاکمیتی می تواند این موضوع را آرام کند اما متاسفانه ما شاهده یک غرور حاکمیتی هستیم.
غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی گفت: چرا به مردم می گویید اگر امشب به خیابان های بیاید قلم پایتان را می شکنیم. بالاخره جای اعتراض مردم کجاست؟ جای اعتراض آرام کجاست؟ یک عده از مردم حرف دارند حرفشان را کجا بزنند؟ برای این موضوع هم تدبیر نکردید.

وی گفت: این موضوع یک سخنگو ندارد و هر کسی حرفی می زند. چرا اینقدر صحبت های متناقض زده می شود و هر کسی می آید و مردم را تحریک می کند. هیچ کسی منکر زحمات پلیس نیست. چرا مردم را با پلیس روبه رو می کنید.

وی ادامه داد: عقلای این حکومت بشینند و یک عذر خواهی کنند. بالاخره مهسا امینی ۱۰۰ درصد که مقصر نبود و طبق گزارش های خود ناجا، پلیس اصلا برای یک فرد بیمار هیچ برنامه ای نداشته است. این مصاحبه های تحریک آمیز از سوی برخی نمایندگان مجلس و رسانه های دولتی و این اتهام زنی را جمع کنند.

مهسا امینی هم دختر ما بود و همه افرادی که در خیابان ها هستند دختر و پسر ما هستند. پلیس ها نیز برادر ما هستند کشور نیازمند این است که به یک وفاق ملی نزدیک شود.
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: واقعا انتظار داشتم وقتی آقای رئیسی به خانواده مهسا امینی گفت که دختر شما دختر من است، خانم آقای رئیسی به خانه مرحوم امینی برود. باید همسر رئیس جمهور به خانه مهسا امینی می رفت و می گفت که چون رئیس جمهور گفتند ایشان دختر ما است من آمده ام مسئله ایشان را پیگیری کنم و مادر معنوی مهسا امینی هستم.

اخبار مرتبط:
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود
نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود

رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‏از نظر عده‌ای بی‌حجاب‌ها دین را به سخره گرفته، قانون‌کشی می‌کنند پس باید با آن‌ها قاطعانه و در ملاء عام برخورد شود. اما اگر فلان روحانی شاخص که سال‌ها مردم را به دینداری دعوت کرده، تخلف مالی سنگین کند و با دین مردم بازی کند باید برخورد مومنانه باشد! اذا فسد العالِم، فسد العالَم.

اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست

نصرت الله تاجیک، دیپلمات بازنشسته، و سفیر پیشن ایران در اردن درباره گزارش ها پیرامون حمایت اردن از اسرائیل به «انتخاب» گفت: اردن پشت اسرائیل درنیامده؛ بلکه اعلام کرده سیاست بیطرفی را اتخاذ کرده و فضایش را برای دو طرف بسته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است