کد خبر : 201196
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - 11:06
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

ادعای عجیب یک نماینده مجلس: یک نفر از کردستان تا تهران در حال فیلمبرداری از مهسا امینی بوده/ می خواستند یک ندا آقاسلطان دیگر بسازند

احمدحسین فلاحی نماینده همدان در یک ادعای جالب می گوید: خانم مهسا امینی از زمانی که از کردستان به سمت تهران حرکت می‌کند، فردی از او تا تهران و سپس بیمارستان و آی‌سی‌یو فیلمبرداری می‌کند.

ادعای عجیب یک نماینده مجلس: یک نفر از کردستان تا تهران در حال فیلمبرداری از مهسا امینی بوده/ می خواستند یک ندا آقاسلطان دیگر بسازند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ هرچند بسیاری از افراد به عملکرد گشت ارشاد و برخورد‌های نیرو‌های پلیس در خصوص مبارزه با بی‌حجابی انتقاد دارند که اوج آن در قضیه فوت مهسا امینی دختر ۲۲ ساله کُرد دیده شد، اما برخی افراد هم معتقدند، کاری خارج از عرف صورت نگرفته است و این اتفاق یک حاشیه‌سازی سیستماتیک برای نظام است. از جمله این افراد می‌توان به احمدحسین فلاحی نماینده همدان اشاره کرد که می‌گوید: قضیه فوت خانم مهسا امینی این روز‌ها تبدیل به یک بهانه برای افرادی خاص شده است و هیچ ربطی به گشت ارشاد ندارد.

او می‌گوید: اگر نگاهی به چند روز گذشته بیاندازیم، می‌بینیم که پزشک مرحومه مهسا امینی مطلبی را به دروغ می‌گوید و سپس منکر آن می‌شود (اشاره به انتشار توییت و سپس پاک‌کردن آن) یا مثلاً پدر خانم امینی می‌گوید دخترش هیچ بیماری زمینه‌ای نداشته است، اما پرونده پزشکی او بیرون می‌آید و می‌فهمیم که بیماری زمینه‌ای داشته است.

این چهره اصولگرای مجلس یازدهم می‌گوید: خانم مهسا امینی از زمانی که از کردستان به سمت تهران حرکت می‌کند، فردی از او تا تهران و سپس بیمارستان و آی‌سی‌یو فیلمبرداری می‌کند. از این‌رو من از دستگاه‌های قضایی و امنیتی می‌خواهم فردی که قبل از بروز حادثه روی به فیلمبرداری می‌آورد را بخواهند و از او بپرسند مقصودش چه بوده است. این یک سناریو به مانند موضوع ندا آقا سلطان بوده است. در رابطه با فردی که فیلم‌برداری کرده است نباید مثل قضیه ندا آقا سلطان بشود که آن فرد مرتبط با موضوع از کشور خارج شد.

 

فلاحی می‌گوید: تمام این صحبت‌ها در فضای مجازی منتشر شده است. از طرفی، اظهارات پدر خانم مهسا امینی هم مطرح شده است. در این راستا، هم پزشک و هم پدر خانم امینی خلاف واقع گفتند. هدف از این ماجرا یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بود؛ همان‌طور که سران فتنه از قبل شروع کرده بودند به رد و بدل کردن نماد‌های ققنوس و غیره. اکنون هم جریان منافقین، سلطنت‌طلبان، کومله و دموکرات‌ها همه پای کار آمدند تا این بهانه را علیه نظام مطرح کنند که به واسطه آن، دستاورد گسترده نظام و دولت در موضوع پیاده‌روی اربعین و عضویت در گروه شانگهای به حاشیه برود.

او می‌گوید: ۲۰ میلیون نفر زائر با مدیریتی که با کمترین چالش روبرو بود، راهی کربلا شدند. دولت در عرصه سیاست خارجی موفق عمل کرد و به سازمان همکاری شانگهای پیوست، اما عده‌ای تلاش کردند با این حرف‌ها، نظام را به حاشیه بکشانند. از این‌رو به نظر من، خانواده امینی قربانی سیاست‌بازی‌ها و سناریو‌هایی شدند که در فتنه ۸۸ هم حضور داشتند.

نماینده همدان در پاسخ به اینکه گشت ارشاد باید به کارش ادامه دهد یا نه؟ گفت: گشت ارشاد بر اساس قوانین و ضوابطی که هست، مشکلی ندارد و باید کارش را ادامه دهد. حال اگر گشت ارشاد هم در کارش اشتباهی داشته است باید بررسی و اگر ثابت شد، با عوامل آن برخورد کنند، اما معتقدم که این موضوع، بهانه‌ای بود برای ضربه وارد کردن به نظام.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است