کد خبر : 201186
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - 10:41
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

کیهان: حداکثر معترضان به مرگ مهسا امینی ۲۰۰ نفر است

روزنامه حسین شریعتمداری در شماره امروز خود هم تلاش کرد تا معترضان به مرگ مشکوک خانم ژینا امینی را مقابل کسانی که به پیاده روی اربعین رفته اند قرار دهد.

کیهان: حداکثر معترضان به مرگ مهسا امینی  ۲۰۰ نفر است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه گفت و شنود در شماره امروز خودش با اشاره به اعتراضات چند روز اخیر در سراسر کشور نسبت به مرگ مشکوک «ژینا امینی» نوشت:

گفت: این حماسه بزرگ و معجزه‌گون اربعین به همان ‌اندازه که برای جهان اسلام و مردم ایران شور و حال آفریده، دشمنان بیرونی و پادوهای آنها را بدجوری به خشم آورده است.
گفتم: فوت خانم مهسا امینی را که تمام اسناد و شواهد نشان می‌دهد بر اثر سکته بوده است، بهانه کردند، ولی بعداً حرف‌هایی زدند و نوشتند که هویت واقعی آنها را برملا کرد!
گفت: کاسه‌لیس‌های نشان‌دار آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در داخل کشور و رسانه‌های بیرونی و داخلی آنها، برای ایجاد آشوب چه زوری زدند و چه یقه‌ای چاک دادند ولی با این‌همه تقلا در نهایت از جمعیت ۸۵ میلیونی ایران چند تا اجتماع ۵۰ یا ۶۰ نفره و یا حداکثر ۲۰۰ نفره را به میدان آوردند!
گفتم: آن هم با اطمینان از نجابت پلیس که مانع برخورد مردم با آنها شده بود.
گفت: ولی ملت ایران به مناسبت اربعین در سراسر کشور اجتماعات ده‌ها میلیونی تشکیل دادند و ۳ میلیون نفر هم برای شرکت در راهپیمایی اربعین به نجف و کربلا رفتند.
گفتم: پشه‌ای روی درخت تنومند خرما نشست و هنگام برخاستن به درخت گفت؛ نترسی‌ها! خودت را قرص نگه دار که می‌خواهم بلند شوم! درخت گفت؛ مگه اومده بودی؟!

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است