کد خبر : 200823
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - 16:56
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

نماینده سقز: در مراسم مهسا امینی کسی کشته نشد، فقط تعدادی زخمی شدند

نماینده مردم سقز در مجلس مدعی شده است که "در مراسم خاکسپاری مهسا امینی هیچ کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است."

نماینده سقز: در مراسم مهسا امینی کسی کشته نشد، فقط تعدادی زخمی شدند

به گزارش سایت خبری مدارا بهزاد رحیمی، نماینده سقز درباره آخرین وضعیت شهر سقز که گفته می‌شود در مراسم خاکسپاری مهسا امینی حواشی در آن ایجاد شده و برخی بازداشت شده‌اند، گفت: متاسفانه بعد از بحثی که برای مهسا امینی پیش آمد مردم از وضعیت نگران بودند و روز گذشته در مراسم خاکسپاری با توجه به حجم گسترده حاضران به دلیل همدردی با خانواده او مقداری ناآرامی به وجود آمد.

بخش هایی از گفت و گوی رحیمی را در ادامه می خوانید:

*در این راستا ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد. بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

*در این رابطه هم عده‌ای فرصت‌طلب شرایطی را پیش آوردند تا اذهان را از پیگیری به حق این مساله منصرف کنند، شرایط آرام است و مشکل خاصی نیست و مراسم ترحیم این عزیز درحال برگزاری است و شهر آرامش نسبی خوبی دارد.

*همین الان که با شما گفت‌وگو می‌کنم در مراسم ترحیم این خانم جوان هستم. در مراسم خاکسپاری هیچ کسی کشته نشد و فقط تعدادی زخمی سرپایی داشتیم؛ البته یک نفر هم به دلیل اصابت چند ساچمه به روده‌هایش در بیمارستان سقز بستری است. 

*از همان ساعات اولیه که این اتفاق برای مرحومه مهسا امینی رخ داد پیگیر این موضوع با وزارت کشور و نیروی انتظامی بوده‌ایم و هم اکنون نیز خواستار روشن شدن هرچه بیشتر ابعاد قضیه هستیم و اگر افرادی خاطی در این زمینه قصوری انجام داده باید مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی به عمل آید.

*روز گذشته به همراه مقامات استانی و شهرستانی به استقبال پیکر مرحومه مهسا امینی رفتیم و بعد از مراسم خاکسپاری هم در منزل و هم در مسجد حضور یافتیم و از خانواده این عزیز از دست رفته دلجویی کردیم.

گفتنی است، مهسا امینی دختر سنندجی بود که در پی بازداشت از سوی گشت ارشاد دچار حادثه شد و به کما رفت و پس از آن درگذشت.

اخبار مرتبط:
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است