کد خبر : 200403
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 10:48
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

رییس جمهور اوکراین تصادف کرد

رئیس جمهور اوکراین از یک تصادف رانندگی در کیف جان سالم به در برد.

رییس جمهور اوکراین تصادف کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  به نقل از دیلی میل، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین از یک تصادف رانندگی در کیف جان سالم به در برد.

گفته شده در این حادثه رئیس جمهور اوکراین آسیب جدی ندیده است، هرچند خودرو او به خودرویی دیگر برخورد کرده و راننده خودرو دیگر به درمان نیاز دارد.

سخنگوی رئیس جمهور اوکراین گفت که این حادثه در کیف رخ داده و پس از آن زلنسکی توسط پزشکانی که با او سفر می‌کردند، معاینه شد.

در بیانیه کامل نیکفوروف، سخنگوی زلنسکی آمده است: «در کیف، یک خودرو با خودروی رئیس جمهور اوکراین و خودروهای اسکورت برخورد کرد. پزشکان همراه رئیس دولت به راننده خودرو کمک اضطراری کردند. رئیس جمهور نیز توسط یک پزشک معاینه شد و هیچ آسیب جدی مشاهده نشد. مأموران نیروی انتظامی تمام شرایط حادثه را بررسی می‌کنند.»

چند دقیقه پس از انتشار بیانیه نیکفوروف، دفتر زلنسکی ویدئوی سخنرانی شبانه او را که هر شب ایراد می‌کند، منتشر کرد.

این حادثه ساعاتی پس از بازدید زلنسکی از سربازان در شهر ایزیوم که به تازگی از کنترل نیروهای روسی آزاد شده است، رخ داد.

برخی رسانه‌های اوکراینی روز چهارشنبه گزارش دادند که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور وارد شهر ایزیوم در منطقه خارکیف شده است.

رسانه‌هایی اوکراینی از جمله Strana، Glavred و Klymenko Time در پیام‌هایی در حساب‌های تلگرامی خود عکس‌هایی از رئیس جمهور اوکراین را منتشر کردند که گفته می‌شود در منطقه ایزیوم است. در تصاویر منتشر شده، زلنسکی از سوی نیروهای ارتش اوکراین احاطه شده است.

بنا به تصاویر منتشره در رسانه‌های اوکراینی «اندری یرماک» رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین و «آنا مالیا» معاون وزیر دفاع این کشور، زلنسکی را در بازدید از ایزیوم همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط:
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند
حوثی‌ها برای عربستان خط و نشان کشیدند

«محمد علی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن به عربستان سعودی درباره هرگونه همکاری با آمریکا در حمله به خاک یمن هشدار داد. وی گفت: «پیامی برای عربستان سعودی ارسال کرده‌ایم با این مضمون که اگر به هواپیماهای آمریکایی اجازه بدهد از خاکش یا حریم هوایی‌اش برای تجاوز به یمن استفاده کنند، آن‌ها نیز هدف ما خواهند بود.»

زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد
زلنسکی پاسخ اتهام پوتین را داد

ولودیمیر رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.رئیس جمهوری اوکراین گفت که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا] بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است