کد خبر : 200371
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - 18:25
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

زاهدی وفا از سرپرستی وزارت کار استعفا داد؟

محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

زاهدی وفا از سرپرستی وزارت کار استعفا داد؟

به گزارشسایت خبریمدارا؛ خبرگزاری مهر نوشت: زاهدی وفا در این نامه نوشته است، با توجه به اتمام زمان سه ماهه سرپرستی اینجانب و به دلیل پرهیز از هر گونه حواشی برای دولت محترم استعفای خودم را اعلام می‌دارم.

شنیده‌ها حاکی است برخی منابع مطلع و آگاه از عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس از سوی دولت و ریاست جمهوری خبر می‌دهند.

واکنش خبرگزاری دولت

خبرگزاری دولت (ایرنا) در واکنش به این خبر نوشت: برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حالی خبر از استعفای محمد زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار داده‌اند که این خبر صحت نداشته و جعلی است.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: عصر امروز چهارشنبه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر استعفای زاهدی وفا را نشر داده‌اند، در صورتی که خبر استعفا صحت نداشته و خبر جعلی است.

در این شایعه عنوان شده که زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار و معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی کار انصراف داده است. بر اساس این گزارش، مشخص نیست منشأ و پشت پرده این خبر در فضای مجازی چیست؟

۲۴ خردادماه امسال رییس جمهور ضمن پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق کار، محمدهادی زاهدی وفا را به سمت سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. هفته گذشته نیز زاهدی‌وفا از سوی رییس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شد و در جلسات آینده مجلس، جلسه رای اعتماد وی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است