کد خبر : 200046
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - 13:42
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

روزنامه حامی قالیباف: افکار عمومی با ائتلاف اصلاحات-اعتدال همراه نیست

شماری از ناظران علاوه بر آنکه مواضع انتشار یافته از دولتمردان اعتدال را اقدامی در جهت دفاع از کارنامه‌شان می‌دانند معتقدند این اقدامات هدفگذاری انتخاباتی نیز دارد.

روزنامه حامی قالیباف: افکار عمومی با ائتلاف اصلاحات-اعتدال همراه نیست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ شماری از ناظران علاوه بر آنکه مواضع انتشار یافته از دولتمردان اعتدال را اقدامی در جهت دفاع از کارنامه‌شان می‌دانند معتقدند این اقدامات هدفگذاری انتخاباتی نیز دارد.

با همین رویکرد روزنامه صبح نو، ارگان مطبوعاتی حامی محمدباقر قالیباف نوشت: اینستاگرام منتسب به اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، دیروز از دیدار و گفت‌وگوی او با آیت‌الله جوادی آملی خبر داد. در نیمه دوم مردادماه امسال نیز هسته سخت رهبری ائتلاف اصلاحات-اعتدال یعنی حسن روحانی، علی‌اکبر ناطق، سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی آخرین جلسه خود را در منزل جهانگیری برگزار کردند و گمانه‌ها از «مباحث سیاسی مربوط به انتخابات مجلس دوازدهم» به‌عنوان محور این جلسه خبر دادند؛ انتخاباتی که قرار است اسفندماه سال آینده، برگزار شود.

با وجود تلاش‌های نخبگانی، این ائتلاف یک کاستی بزرگ دارد و آن همراه نبودن افکارعمومی با آن‌هاست. به نظر می‌رسد بیش و پیش از جلسات نخبگانی، این ائتلاف باید فکری به حال کرختی بدنه اجتماعی خود کند؛ بدنه‌ای که بعید به نظر می‌رسد با اظهارات تند و رادیکال هم به صحنه مشارکت بیاید.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است