کد خبر : 199985
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - 05:27
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آغاز مطالعات و طراحی بهسازی ۴ ورودی شهر اهواز

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز از اجرای پروژه مطالعاتی بهسازی چهار ورودی از هفت ورودی شهر خبر داد.

آغاز مطالعات و طراحی بهسازی ۴ ورودی شهر اهواز

هدایت‌الله زارع‌زاده اظهار کرد: با دستور شهردار اهواز مطالعات بهسازی چهار ورودی از هفت ورودی شهر انجام می‌شود. این ورودی‌ها شامل ورودی اندیمشک در شمال، ورودی از سمت حمیدیه در غرب، ورودی از سمت خرمشهر از پل نورد تا سه راه خرمشهر در جنوب و ورودی از سمت ماهشهر در شرق اهواز هستند.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب این ورودی‌ها افزود: معیار انتخاب در این پروژه، تردد کاروان‌های راهیان نور، زائران عتبات به ویژه در ایام اربعین حسینی و مسیر ورود هموطنان از استان‌های فارس، لرستان و چهارمحال و بختیاری بوده است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اهواز ادامه داد: این مطالعات جنبه‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به اصلاح هندسی، طراحی فضای سبز، روشنایی و حل موضوعات ترافیکی، ساماندهی مشاغل غیر رسمی و موارد دیگر اشاره کرد.

زارع‌زاده بیان کرد: مشاور این پروژه انتخاب شده و در آستانه شروع به کار است؛ زمان اجرای این پروژه مطالعاتی هشت ماه است و عملیات اجرایی بهسازی این ورودی‌های اهواز در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است