کد خبر : 199377
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - 12:23
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

اعتراض «فرهاد مجیدی» به داور پس از شکست در بازی نخست لیگ امارات

اتحاد کلباء فصل جدید لیگ امارات را ناامید کننده آغاز کرد.

اعتراض «فرهاد مجیدی» به داور پس از شکست در بازی نخست لیگ امارات

به گزارش سایت خبری مدارا،  اتحاد کلباء فصل جدید لیگ امارات را ناامید کننده آغاز کرد. این تیم با هدایت فرهاد مجیدی در ورزشگاه خانگی خود از البطائح که تازگی به لیگ صعود کرده بود، پذیرایی کرد.

پیش‌بینی می‌شد که اتحاد کلباء بازی راحتی داشته باشد و به پیروزی برسد اما، این‌گونه نشد و اتحاد کلباء در این بازی خانگی با دو گل شکست خورد. این درحالی بود که مجیدی قول پیروزی در این بازی را داده بود.

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء بعد از بازی به سبک بازی حریف اعتراض کرد. او گفت: زمان زیادی از بازی به خاطر زمین خوردن‌های زیاد بازیکنان حریف از بین رفت. بازیکنان حریف بارها خود را به زمین زدند و وقت تلف کردند اما داور تنها یک بار به آنها تذکر داد.

او ادامه داد: به تیم حریف به خاطر پیروزی تبریک می‌گویم با این حال یک پیام هم برای آنها دارم و آن اینکه با این سبک بازی نمی‌توان در هر بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مجیدی ادامه داد: ما هنوز به سطح مطلوب خود نرسیده‌ایم. در  این بازی شکست خوردیم اما بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم.

وی افزود: بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی در این بازی داشتند. آنها به زمان بیشتری نیاز دارند. تیم حریف تنها دو موقعیت به دست آورد که هر دو را تبدیل به گل کرد اما ما فرصت‌های زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و این خوب نیست.

اخبار مرتبط:
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال تهران صادر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است