کد خبر : 198944
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - 15:55
دسته‌بندی : سیاسی، ورزشی
چاپ

رئیس کمیته فوتبال مجلس: تاج سه گزینه کی‌روش، قلعه‌نویی و برانکو را برای تیم ملی مدنظر دارد

مسئول کمیته فوتبال و فوتسال مجلس و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: مجلس از تصمیم «مهدی تاج» در مورد سرمربی تیم ملی حمایت می‌کند و در عین حال دخالتی هم نخواهد داشت. تاج سه گزینه کی‌روش، قلعه‌نویی و برانکو را مدنظر دارد.

رئیس کمیته فوتبال مجلس: تاج سه گزینه کی‌روش، قلعه‌نویی و برانکو را برای تیم ملی مدنظر دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رحیم زارع امروز (سه‌شنبه) همزمان با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی، درباره نقش مجلس در انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: مجلس در این حوزه که کدام شخص انتخاب شود، دخالتی نداشت و دوست داشتیم گزینه‌ای انتخاب شود که عزت فوتبال را حفظ کند. از ماجدی تشکر می‌کنیم که در دوره سرپرستی تلاش کرد، اما تجربه تاج بیشتر بود و انتخابات هم عرصه رقابت است و تاج داشته‌های قدیمی را به کار گرفت و توانست انتخاب شود. حدس می‌زدم تاج با رای حداقل ۶۰ رای انتخاب شود.

وی تصریح کرد: حال که انتخابات تمام شده است، باید به سمت وحدت برویم. رئیس جدید باید از تجربه ۲ نامزد دیگر استفاده کند تا فدراسیون از این وضعیت خارج شود.

زارع درباره اینکه چقدر امیدوار به موثر بودن تاج در فدراسیون فوتبال دارد، گفت: صد درصد نه اما تاج می‌تواند مدیر موثری در خیلی از موارد باشد. تاج در حوزه اقتصادی و دیپلماتیک خوب کار کرد و در این ۲ سال و نیم باید در حوزه مالی تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز متوجه لغو  و در ادامه برگزاری مجدد انتخابات شد، توضیح داد: من صبح از طریق برنامه تلویزیونی مطلع شدم، گفتند لغو شده بعد گفتند حتما برگزار می‌شود. اقدام عجیبی بود که ما را به عقب می‌برد، انتخابات باید اجرا می‌شد و خوب کاری کردند که برگزار شد.

زارع درباره شایعاتی که درباره بازگشت کی‌روش وجود دارد، هم گفت: تا جام‌جهانی زمانی نداریم، تیم ملی نباید وارد چالش‌هایی بشود که بتواند آن را جمع کند، این یک کرسی جهانی است و نظرم این بود که یک ایرانی در جام‌جهانی روی نیمکت ایران بنشیند. با این حال از هر تصمیم که تاج بگیرد، قطعا مجلس حمایت خواهد کرد و دخالتی در این باره نداریم. تاج سه گزینه کی‌روش، قلعه‌نویی و برانکو را مدنظر داد.

رئیس کمیسیون فوتبال و فوتسال مجلس با اشاره به وظیفه حمایتی و نظارتی مجلس، تصریح کرد: وظیفه مجلس حمایت است، در فرایند انتخابات موافق برخی بد اخلاقی‌ها نبودیم، آرامش تیم ملی مهم است. در جریان انتخابات معتقد بودم که نباید با آبروی افراد تا زمانی که حکم قطعی قضایی نداشته باشد، بازی کنیم.

زارع با اشاره به اینکه فوتبال هم می‌تواند مانند والیبال در عرصه جهانی بدرخشد، گفت: در جام‌جهانی برزیل در بازی با آرژانتین هر چند یک بر صفر باختیم اما خوب بازی کردیم و مردم راضی بودند. الان هم همان طور که والیبال در بین تیم‌های مطرح جهان می‌درخشد، فوتبال با توجه به لژیونرهایی که دارد، می‌تواند درخشان ظاهر شود.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است