کد خبر : 197852
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - 17:32
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چرا کاشان اینقدر خواستنی است؟

کاشان یکی از مقصدهای پرطرفدار برای کسانی است که عاشق کویرگردی هستند و یک راست می‌روند مرنجاب. همچنین خیلی از افرادی که می‌خواهند چندروزی از شهرنشینی دور باشند و در خانه‌های قدیمی با صفا اقامت داشته باشند مقصدی پرطرفدار است.

چرا کاشان اینقدر خواستنی است؟

در کویرنوردی کاشان، کوله‌های نگرانیتان را خالی کنید.

هرچقدر دغدغه و نگرانی دارید را بگذارید در یک کوله کوچک و به سراغ مرنجاب بیایید. چون حتما در اینجا آرام می‌شوید.

برای راه رفتن روی رمل‌های شنی کویر، کفش‌های راحتی بپوشید تا بتوانید از رمل‌ها بالا بروید. کویر فقط هم برای آرامش و سکوت نیست؛ اگر دنبال هیجان می‌گردید، آفرودسواری هم برای شما مهیاست.

ممکن است فکر کنید که اقامت در کویر سخت است و امکانات رفاهی یا سرویس بهداشتی از دسترستان دور است. در جواب به این نگرانیتان باید به شما کاروانسرای شاه عباسی را معرفی کنیم.

موقع اجاره بوم گردی کاشان، اول سراغ پینورست برو

پلتفرم اجاره اقامتگاه پینورست، تمام اقامتگاه‌های خود را گلچین کرده است. این‌جا خبری از اقامتگاه ناراحت‌کننده یا کم‌کیفیت نیست.

نگرانی در مورد تمیزی و سرویس بهداشتی و… موقع اقامت در کویر منطقی است. اما در سایت پینورست مطمئن خواهید شد که این‌جا کیفیت بد نمی‌بینید.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره بوم گردی کاشان اول شهر کاشان در پینورست را چک کنید و به راحتی اقامتگاه خود را اجاره کنید.

مراسم‌های باستانی ایران که در کاشان زنده است

اگر موقع سفر به کاشان، به تاریخ سفرتان دقت کنید، رسم و رسومات جالبی را می‌بینید. در این جا می‌خواهیم به دوتا از این رسوم و تاریخشان اشاره کنیم که اگر خواستید، حواستان بهشان باشد.

مراسم قالیشویان کاشان ؛  دومین جمعه مهرماه هر سال

در آیین باستانی قالی‌شویان کاشان، یک قالی خیلی قدیمی را از امامزاده کاشان بیرون می‌آورند و طی مراسمی خاص می‌برند سمت چشمه برای شستشو.

بعد از رسیدن به چشمه قالی را زمین می‌گذارند و اشعاری و عباراتی می‌خوانند. بعد هم با چوب کمی آب به سمت قالی می‌پاشند که نشان‌دهنده تطهیر کردن قالی است.

مراسم گلاب‌گیری کاشان ؛ فقط توی اردیبهشت نیست

اگر فکر می‌کنید که بهترین زمان برای دیدن مراسم گلابگیری کاشان اردیبهشت است، باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. البته درست است که فستیوال گلاب‌گیری کاشان در اردیبهشت با جدیت بیشتری برگزار می‌شود. اما شاید شلوغی باعث شود نتوانید با خیال راحت این مراسم را ببینید.

هجوم مردم به کاشان در این ماه باعث می شود بعضی از خیابان‌های اصلی منتهی به دیدنی‌های کاشان بسته شود و اگر قصدی غیر از دیدن مراسم گلابگیری داشته باشید، احتمالا اذیت می‌شوید.

مراسم گلابگیری در سرتاسر سال در شهر کاشان برگزار می‌شود. خانه‌باغ‌های قدیمی کاشان و مغازه‌های مربوط به آن این رسم را برگزار می‌کنند و در خلوتی کامل می‌توانید از جزئیات این مراسم لذت ببرید.

اوایل پاییز به خاطر آب و هوای مطبوع، احتمالا بیشتر از هر وقت دیگری بهتان خوش می‌گذرد؛ چون خبری از گرمای شدید نیست.

دیدن خانه های قدیمی کاشان و اقامت در آن‌ها

غذاهای سنتی شهرهای کویری هم کم نیست. کافی است در یکی از خانه‌های تاریخی کاشان که حالا به اقامتگاه تبدیل شده‌اند اقامت کنید و کلی غذای سنتی جذاب در کاشان را تجربه کنید.

یکی از این خانه‌های قدیمی و دوست‌داشتنی، خانه شماره دو منوچهری است. با وارد شدن به این اقامتگاه انگار وارد تاریخ کاشان شده‌اید. تصور این که بتوانید با اقامت در یکی از این خانه‌های بازسازی شده در تاریخ کاشان قدم بزنید هم جذاب است.

در خانه منوچهری هم از یک بنای تاریخی بازدید کرده‌اید و هم در آن اقامت داشتید و هم غذاهای کاشانی خورده‌اید.

از معروف‌ترین خانه‌های سنتی کاشان می‌توانیم به خانه عامری‌ها هم اشاره کنیم. این خانه ۸۳ اتاق دارد و بعد از بازسازی برای گردشگران آماده شده است. در این خانه رستوران و کافی‌شاپ هم وجود دارد.

با وارد شدن به خانه عامری‌ها، وارد یکی از خانه‌های تاریخی می‌شوید که در فیلم‌ها دیده‌اید و انگار در یک فیلم سینمایی چای می‌نوشید. بلندترین بادگیر کاشان هم در خانه عامری‌ها قرار دارد و معماری آن قرینه است. اتاق‌های این عمارت دیدنی شامل سرداب، شاه‌نشین، حوض‌خانه، آیینه‌خانه، بهاربند و شهت‌دری و هشتی ورودی است.

اقامتگاه‌های واقعی با عکس‌های واقعی

از دغدغه‌های مهمی که موقع اجاره آنلاین اقامتگاه وجود دارد، یکی بودن عکس‌ها و اطلاعات اقامتگاه با چیزی است که قرار است تحویل بگیرید. اگر موقع تحویل اقامتگاه چیزی تحویل بگیرید که شبیه به عکسش باشد، تجربه سفری شگفت‌انگیز خواهید داشت. تمامی عکس‌هایی که در پینورست از آن‌ها استفاده می‌شود واقعی هستند و هیچ دستکاری‌ای روی آن‌ها انجام نشده است. چه ظاهر خوبی داشته باشند چه بد. البته با توجه به اینکه تمام واحدهای پینورست بازرسی و گلچین شده‌اند، خبری از ظاهر بد در آن‌ها نیست.

برای اجاره بوم گردی در کاشان بدون استرس وارد سایت پینورست شوید و از اینکه موقع تحویل گرفتن اقامتگاه با چیزی منفی متعحب شوید خیالتان راحت باشد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است