کد خبر : 197806
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - 10:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

خرید تور لحظه آخری تفلیس تنها با ۶ میلیون تومان در لحظه آخر!

لذت سفر به یک شهر اروپایی را تنها با 6 میلیون تومان تجربه کنید. در آفر تابستانه وبسایت لحظه آخر می‌توانید سفری رویایی و در عین حال ارزان را برای خودتان و خانواده عزیزتان تهیه کنید و از سفر به پایتخت یک کشور اروپایی لذت ببرید.

خرید تور لحظه آخری تفلیس تنها با ۶ میلیون تومان در لحظه آخر!

شب های زنده، مکان های تاریخی و … بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر هستند.

هزینه سفر به تفلیس چقدر است؟

هزینه سفر به تفلیس بستگی به موارد مختلفی دارد که این موارد در انتها تور لحظه آخری تفلیس را قیمت گزاری می‌کنند. از جمله این موارد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه بلیت سفر
  • حمل و نقل درون شهری
  • خوراک و غذا
  • هتل محل اقامت
  • سوغات
  • اینترنت و مکالمات
  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات

در سفر با تور تفلیس کجاها را ببینیم؟

اگر تصمیم خود را برای رفتن به تور گرجستان گرفته‌اید، پس خوب است تا تعدادی از جاهای دیدنی این شهر را نیز بشناسید تا بتوانید با درک بهتری به این شهر سفر کنید. البته گشت شهری رایگان و وجود تور لیدر برای این کار کافی است. اما شناختن این مکان‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه لیستی از این مکان ها را خدمتتان معرفی می‌کنیم:

  • خیابان روستاولی
  • محله حمام‌ها
  • قلعه ناریکالا
  • پل صلح
  • دریاچه لیسی
  • شهر سنگی اوپلیستیخه
  • پارک ریکه
  • آکوا پارک
  • کلیسای جامع تثلیث
  • بازار درای بریج

در سفر با تور تفلیس کجاها را ببینیم؟

با چه روش هایی می‌توانیم به تفلیس سفر کنیم؟

تفلیس از جمله آن شهرهایی است که روش‌های مختلفی برای سفر به آن برای ما ایرانیان فراهم است. سه روش برای سفر با تور لحظه آخری گرجستان وجود دارد که آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌دهند:

سفر با تور هوایی تفلیس

معمول ترین و راحت ترین نوع سفر به گرجستان، نوع هوایی آن است که سالانه بیشترین گردشگران علاقمند به تورهای خارجی را راهی این کشور می‌کنند.

سفر با تور زمینی تفلیس

تور زمینی تفلیس با اتوبوس انجام می‌شود که چالش های مخصوص خود را به همراه دارد. طول کشیدن مسیر رسیدن به تفلیس اصلی ترین چالش در این نوع سفر است. اما در نظر داشته باشید که اگر همسفران پایه ای در طول مسیر داشته باشید، لذت دوچندانی به نسبت سفر هوایی آن تجربه می‌کنید.

سفر با اتوموبیل شخصی

و اما نوع سوم سفر به گرجستان، سفر با ماشین شخصی است که چالش های بسیار متفاوتی با انواع دیگر آن دارد چرچا که برای انجام این کار باید مسائلی همچون داشتن پلاک بین المللی، گواهینامه بین المللی یک ساله، دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو، برچسب IR دائمی، کاپوتاژ و گمرک، بیمه ۱۰ روزه ماشین، تفاوت هزینه بنزین، عوارض خروج از کشور را در نظر بگیرید و سپس تصمیم انجام این کار را بگیرید.

سفر با اتوموبیل شخصی به تفلیس

سفر به تفلیس ویزا می‌خواهد؟

خوشبختانه طبق توافقی که در سال ۲۰۱۶ میان ایران و گرجستان صورت گرفته، شهروندان ایرانی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند می‌توانند بدون اخذ روادید یا همان ویزا به این کشور سفر کنند. یکی از دلایل ارزان بودن تور لحظه آخری گرجستان نیز همین موضوع است که سفر به این کشور اروپایی را برای ما ایرانیان جذاب کرده است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است