کد خبر : 197591
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - 11:13
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

تایید محکومیت سنگین استقلال در پرونده استراماچونی

دادگاه عالی ورزش (CAS) رای پرونده آندره آ استراماچونی را صادر کرد و محکومیت سنگین استقلال مورد تایید قرار گرفت.

تایید محکومیت سنگین استقلال در پرونده استراماچونی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پس از کش و قوس‌های فراوان دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای فیفا در‌ مورد پرونده باشگاه استقلال و آندره‌ آ استراماچونی را مورد تایید قرار داد.

فارس نوشت: باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS و همچنین حق‌الوکاله سنگینی را نیز به وکلای خارجی پرداخت کند.

براساس رای صادر شده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است و باید دید مدیران فعلی باشگاه، چالشی که از دوره‌های قبلی ایجاد شده را چگونه پشت سر می‌گذارند.

آبان ماه سال ۹۹ فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌ آ استراماچونی را صادر کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو جهت پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد. مدیران استقلال پس از اعلام این حکم این پرونده را به دادگاه CAS کشاندند و در تلاش بودند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند؛ اما در نهایت دادگاه حکمیت ورزش پس از چندین بار تعویق در صدور رای، فرجام خواهی استقلال را نپذیرفت.
اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است