کد خبر : 197530
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - 18:25
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی: همراه استقلال هستیم

باشگاه پرسپولیس تهران از همراهی استقلال در بحث دریافت حق پخش تلویزیونی خبر داد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی: همراه استقلال هستیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روز گذشته بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران با انتشار بیانیه‌ و ارسال نامه‌ای مشترک به سازمان صدا و سیما درخواست کردند تا حق پخش این دو تیم بزرگ پایتخت به صورت تمام و کمال پرداخت شود و تا زمانی هم که اینموضوع عملی نشود، برنامه‌های تلویزیونی از باز پخش تصاویر بازی‌های سرخابی‌ها خودداری کنند. این موضوع که حواشی زیادی را برای دو باشگاه بزرگ پایتخت به همراه داشت، اکنون باعث شده تا بار دیگر قرمزهای پایتخت از همراهی استقلال در این مسیر خبر بدهند.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود نوشت: بعد از بیانیه مشترک باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص حق پخش برخی از جریانات سعی بر آن داشتند در اذهان عمومی اینگونه تداعی نمایند که این باشگاه با صداوسیما دارای زاویه بوده و بیانیه اعتراضی است به عملکرد آن سازمان، لذا در جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل اعلام می‌گردد:

الف: این باشگاه همواره پیشگام در قانونمداری و رفتار احترام آمیز بوده و منافع ملی را بر منافع باشگاهی مقدم می‌شمرد.

ب: ما برای کسب حق پخش تلویزیونی همراه سایر باشگاه‌ها و باشگاه استقلال بدنبال تلاش برای تعامل سازنده و ارائه راه حل های مسئولانه هستیم و معتقدیم باید مشکلات را در کنار یکدیگر، در چهارچوب قوانین کشور، بصورت منطقی و رعایت احترام متقابل حل نماییم.

ج: با توجه به دستورات اکید ریاست محترم‌ جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم بصورت فوری، انقلابی و جهادی از مجلس و دولت انقلابی درخواست داریم بصورت فوری و دو فوریتی موضوع ارزش گذاری واقعی حق پخش را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تامین بودجه مذکور اقدام نمایند.

د: از حضور برنامه‌های تولیدی نیز در مسابقات این باشگاه استقبال نموده و درخواست داریم در مسیر تحقق حق پخش واقعی فوتبال ما را یاری رسانند.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است