کد خبر : 197426
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - 09:14
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

آمریکا: توافقی با ایران بدست نیامده است

رابرت مالی گفت: موضع ما روشن است. اگر ایران آمادگی داشته باشد، ما نیز آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم. برای ما این بازگشت از نظر کاهش تحریم‌هایی که باید ارائه دهیم و گام‌هایی که ایران باید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد، کاملا مشخص است.

آمریکا: توافقی با ایران بدست نیامده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ این مقام دولت بایدن جمعه شب گفت: یک متن وجود دارد و از نظر هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا درک مشخصی (در باره آن) نیز وجود دارد.

وی ادعا کرد: موضع ما روشن است. اگر ایران آمادگی داشته باشد، ما نیز آماده بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم.

این مقام آمریکایی ادامه داد: برای ما این بازگشت از نظر کاهش تحریم‌هایی که باید ارائه دهیم و گام‌هایی که ایران باید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای خود بردارد، کاملا مشخص است.

رابرت مالی در مورد تحقیقات آژانس بین‌المللی اتمی در باره ادعا‌های مواد هسته‌ای اعلام نشده در ایران و گزارش نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه در صورت همکاری ایران با آژانس اتمی، آمریکا و اروپا به بسته شدن پرونده تحقیقات این نهاد بین‌المللی از چند مکان در ایران کمک خواهند کرد، ادعا کرد: ما هیچ فشاری بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای کنار گذاشتن این موضوعات باقی مانده وارد نمی‌کنیم. این موضوعات زمانی بسته خواهند شد که ایران از نظر فنی پاسخ‌های معتبری را به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کند. به محض اینکه آن‌ها این کار را انجام دهند و آژانس راضی شود، ما نیز رضایت خود را اعلام خواهیم کرد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با ادامه سیاست‌های شکست خورده و زورگویانه این کشور در مورد تحریم‌های ایران گفت: ما هیچ مذاکره‌ای در خصوص پایین آوردن استاندارد‌های خود برای تجارت شرکت‌های اروپایی یا سایر شرکت‌ها با ایران انجام نداده‌ایم و این کار را نخواهیم کرد. آن‌ها باید به تحریم‌های ما احترام بگذارند. هر گزارشی در مورد این ادعا که ما استاندارد‌ها را پایین خواهیم آورد و در مورد آن‌ها مذاکره خواهیم کرد، کاملاً اشتباه است.

اخبار مرتبط:
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف

هنوز دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده اما سطح تنش‌ها بین برخی جریانات اصولگرا و قالیبافی‌ها درباره ریاست بالا گرفته است و صحبت از اتهامات جدید در میان است.کامران غضنفری که جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده، مدعی دادن وعده‌هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد
نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد

محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد
مهرداد لاهوتی: مجلس یازدهم به وظیفه خودش درباره رفع مشکلات اقتصادی عمل نکرد

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس یک وظیفه قانون‌گذاری دارد و یک وظیفه نظارتی. مجلس یازدهم اولویت‌های اقتصادی و مشخصا رفع مشکلات اقتصادی را در قانون‌گذاری‌اش قرار نداد و طرح‌ها و لوایحی را بررسی کرد که خیلی از آنها ضرورتی نداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است