کد خبر : 197320
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - 14:24
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

براده‌های آهن در بسته زعفران؟

اخیرا ویدیویی منتشر شده که در آن نشان می‌دهد داخل یک بسته زعفران و برای سنگین‌تر شدن وزن آن، براده‌های آهن ریخته شده‌ است. عضو هیات رییسه شورای ملی زعفران می‌گوید استفاده از براده‌ آهن برای افزایش وزن بسته‌های زعفران در برندهای معتبر کذب است.

براده‌های آهن در بسته زعفران؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی حسینی اظهار کرد: تقلب در زعفران فقط با براده آهن نیست بلکه ممکن است از سنگ، گیاهان رنگ‌شده، خاک و…نیز استفاده شود. به عبارت دیگر هر چیزی که منشاء غیر زعفران داشته باشد، تقلب محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فیلمی که اخیرا پخش شده اقدامی حساب شده برای تخریب خوشنامی یک برند زعفران است و افرادی که این ویدیوها را درست می‌کنند، قصد تخریب برندهای زعفران را دارند و به نوعی دشمن کشاورزان هستند، زیرا با این کار زحمت کشاورزان هم زیر سوال می‌رود.

عضو هیات رییسه شورای ملی زعفران اضافه کرد: ۱۰ سال است که می‌گوییم شناسنامه‌دار کردن زعفران جلوی تقلب در این بخش را می‌گیرد، زیرا زعفران از نقطه تولید در مزرعه قابل رهگیری خواهد بود و دیگر اینکه با این اقدام دولت می‌تواند بداند دقیقا چقدر زعفران در کشور کشت شده است. ولی متاسفانه فقط در این راستا حرف و شعار شنیدیم و اقدامی انجام نشده است.

حسینی تصریح کرد: باید توجه کنیم که دیگر در عرصه تولید زعفران در دنیا تنها نیستیم و کشورهای بسیاری در حال رقابت با ما هستند و به همین منظور باید خیلی با برنامه‌تر و دقیق‌تر عمل کنیم.

اخبار مرتبط:
مردی در ارومیه همسرش را بعد از طلاق با ۳ گلوله کشت و گریخت
مردی در ارومیه همسرش را بعد از طلاق با ۳ گلوله کشت و گریخت

مردی که سال‌ها همسرش را شکنجه می‌کرد در نهایت بعد از صدور حکم طلاق او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد
تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد

معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد. وی تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است