کد خبر : 197149
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - 17:27
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

عضو مجلس خبرگان: طی یکسال گذشته رشد اقتصادی صورت گرفته/ نباید شرایطی ایجاد کرد که طاغوت قدرت پیدا کند

آیت الله کعبی مدعی شد: طی یکسال دولت ابراهیم رئیسی در این مدت رشد اقتصادی صورت گرفته است که البته این رشد تورم زاست اما دولت در حال تلاش برای کنترل است و زیرساخت های کشور نیاز به رشد اقتصادی دارد.

عضو مجلس خبرگان: طی یکسال گذشته رشد اقتصادی صورت گرفته/ نباید شرایطی ایجاد کرد که طاغوت قدرت پیدا کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در ستاد نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: امروز نظام مردم سالاری اسلامی بر پایه مکتب حسینی عرصه را بر جبهه استکبار و صهیونیسم بین الملل از لحاظ نرم افزاری و اقتدار مکتبی، تنگ کرده است.

وی افزود: به خلاف تبلیغات رسانه ای و جنگ رسانه ای و جنگ روانی، دشمن در همه میادین، از جمهوری اسلامی شکست خورده است و فقط خودشان را قوی نشان می دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه در میدان باورها و ارزش ها در بحث حجاب و عفاف ما از غرب و آمریکا مطالبه گر هستیم، عنوان کرد: علت تلاش دشمن و دامن زدنش به ابتذال و بی عفتی، جنگ نرم و شلوغ کردن فضای مجازی و جرائم سازمان یافته بر علیه دین و اخلاق مردم، این است که در سطح جهان الگوی آنها زیر سوال رفته است و اسلام حجاب را به عنوان الگو برای زنان مقتدر، دانشمند، مومن، عفیف و تاثیرگذار در میدان سیاسی و اجتماعی معرفی کرده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در اقتصاد هر چند گرفتار بیماری ناشی از کم کاری ها هستیم اما در دولت آیت الله رئیسی در همین مدت، کارهای خوبی انجام شده است، ابراز کرد: در این مدت رشد اقتصادی صورت گرفته است که البته این رشد تورم زاست اما دولت در حال تلاش برای کنترل است و زیرساخت های کشور نیاز به رشد اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: دولت شبانه روزی درحال کار می باشد و مصمم است اقتصاد قوی درست کند و اقتصاد قوی به عنوان زیر ساخت پیشرفت و عدالت قابل تحقق است. البته سوداگران میدان فساد اقتصادی و سوء استفاده کنندگان از این شرایطِ پیش آمده کشور تلاش می کنند از این وضعیت اصلاحات اقتصادی، سوء استفاده کنند.

آیت الله کعبی با تشریح این نکته که گردبادی که به مدت یک ساعت در اهواز اتفاق افتاد چهره واقعی بعضی را نشان داد، تصریح کرد: آنها که به جای رحم به هم در خط سوء استفاده بودند‌، آن هم در چنین شرایط بدی، در واقع سوداگران اقتصادی مثل همین افراد هستند، سوداگران اقتصادی خطرشان برای جامعه کمتر از سوداگران مرگ نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: موقعیت اصلی ملت ایران دین و اخلاق است و دین و اخلاق زیرساخت پیشرفت است در این چند سال حقیقتا جهش تحول و پیشرفت پایه ای تحقق یافته است و پشتوانه ما مکتب حسینی است و ما می توانیم این مسیر را تا رسیدن به قله ها ادامه دهیم و راهش این است که از ظرفیت های مردم استفاده کنیم.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هم مردم را به میدان آورد و هم بر اساس ارزشها می خواهد در میدان نگه دارد، اظهار کرد: اگر بخواهیم با حرکت ملت ایران از مکتب عاشورا الهام بگیریم باید بگوییم مکتب عاشورا، مکتب خارج کردن ملت ها از تباهی و سیاهی و تاریکی و فساد به نور و هدایت و نجات و روشنایی و سعادت است.

وی با بیان اینکه کلید مکتب عاشورا ولایت محمد و آل محمد است و هرکه وصل شد به ولایت از تاریکی نجات پیدا می کند، بیبان کرد: ولایت، روح اسلام ناب محمدی است و عظمت عاشورا به این بر می گردد که طاغوت تلاش کرد نظام ولایت رسول الله را تبدیل به پادشاهی مطلقه معاویه کند و از دل آن یزید جنایتکار و شرابخوار و فاسق و سفیه و بی خرد را حاکم دولت های اسلامی کند و روی منبر رسول الله بنشاند که در این شرایط بود که ولی به سمت شهادت رفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این نکته که نباید شرایطی ایجاد کرد که طاغوت قدرت پیدا کند و تاریکی استیلا پیدا کند، تصریح کرد: باید پرسید بسترهایی که فراهم شد یزید به سلطنت برسد چه بود؟ انحراف از ولایت، منافع شخصی، حب دنیا، بی بصیرتی و جهل، سوء استفاده خواص و چرخه باطل ثروت و قدرت، تهدید و تطمیع و تزویر بسترهای روی کار آمدن یزید و یزیدیان بودند که از سویی مثلث سه گانه تبلیغات معاویه بوده و امروز این مثلث سه گانه امپراتوری رسانه ای غربی ست.

اخبار مرتبط:
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است
غضنفرآبادی، نماینده مجلس: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها قانونی است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مدعی شده است که بازگشت گشت ارشاد قانونی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است