کد خبر : 196897
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - 11:44
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

پیشکسوت پرسپولیس: با «اسکوچیچ» باید مثل تختی رفتار کنیم

دکتر زادمهر گفت: ین خیلی بد است؛ اسم خیابان‌ها و میدان‌های‌مان را تختی گذاشته‌ایم اما رفتارمان مثل او جوانمردانه نیست. برکناری اسکوچیچی که ما را در بدترین شرایط و وضعیت به جام جهانی برده، رفتار جوانمردانه‌ای نخواهد بود.

پیشکسوت پرسپولیس: با «اسکوچیچ» باید مثل تختی رفتار کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا زادمهر، قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعه کدورت بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش اظهار داشت: امیدوارم این خبری که شنیده شده، درست نباشد و خوش‌بینانه به مسئله نگاه کنیم. همه در قبال پرسپولیس با این حجم طرفدار مسئول هستند و باید پابه‌پای هم‌دیگر برای سربلندی این تیم جلو بیایند.

وی در ادامه بیان داشت: در سایه آرامش می‌توان به برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و موفقیت رسید. معتقدم گل‌محمدی با ۲ قهرمانی در لیگ و سابقه نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خودش را ثابت کرده و امتحانش را پس داده. او مسیر خوبی را هم تاکنون طی کرده.

* افراد تأثیرگذار به هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه شوند

زادمهر در رابطه با عدم تکمیل پازل هیأت مدیره باشگاه عنوان داشت: اگر ترکیب هیأت مدیره تکمیل شود، قطعاً برای باشگاه بهتر است اما باید افرادی را به باشگاه اضافه کرد که با تیم مدیریتی و سیاست‌های کلان باشگاه هم‌خوانی دارند. شاید اضافه نشدن یک عضو از اضافه شدنش بهتر هم باشد، اگر آن عضو در مسیر موفقیت باشگاه کمک‌رسان و تأثیرگذار نیست.
او درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هر کسی که تجربه مدیریت در عرصه فوتبال را داشته، در همان مقطع مدیریتی‌اش به‌کار گرفته و قضاوتش هم با مردم است. در این سال‌ها افرادی مثل محسن صفایی‌فراهانی یا محمد دادکان و داریوش مصطفوی در فدراسیون به فوتبال خدمت کرده‌اند اما الان خبری ازشان نیست.

* حضور افرادی که قبلاً در فدراسیون بوده‌اند در انتخابات لازم نیست

قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح داشت: شاید این افراد دیگر برنامه جدید یا نوآوری خاصی برای اصلاح وضعیت فعلی فوتبال نداشته باشند یا شاید خواسته نشده‌اند. به هر حال تأثیر آن‌ها را مردم دیده‌اند و قضاوت‌شان هم کرده‌اند.
وی در همین باره اذعان داشت: افرادی که سابقاً در فوتبال بوده‌اند و کار خاصی نکرده‌اند، لازم نیست به انتخابات بیایند. مهدی تاج ۸ سال در رأس کار بوده؛ قطعاً نمی‌تواند تغییر خاصی در جریان فوتبال بدهد و اتفاقاً تمام انرژی‌اش صرف رفع بحرانات خودساخته و راضی کردن مخالفان بی‌شمارش خواهد شد.
زادمهر در این باره که خیلی‌ها ردصلاحیت شده‌اند، ابراز داشت: باید ببینی ساختار ورزش و فدراسیون چطور است و چطور از دانش و تجربه مدیران استقبال می‌کند که خیلی‌ها به گود انتخابات نیامده‌اند. خیلی‌ها دوست ندارند مورد بی‌احترامی قرار بگیرند، ساختار فدراسیون است که باید شأن رئیس و اعضایش را حفظ کند.

* رئیس بعدی فوتبال به قرارداد اسکوچیچ پای‌بند باشد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال پس از انتخابات ریاست فدراسیون خاطرنشان ساخت: این خیلی بد است؛ اسم خیابان‌ها و میدان‌های‌مان را تختی گذاشته‌ایم اما رفتارمان مثل او جوانمردانه نیست. برکناری اسکوچیچی که ما را در بدترین شرایط و وضعیت به جام جهانی برده، رفتار جوانمردانه‌ای نخواهد بود.
او در این رابطه تأکید داشت: اگر سرمربی با فدراسیون قراردادی داشته، رئیس بعدی هم باید به آن احترام بگذارد و پای‌بندش باشد. انتخاب سرمربی باید برعهده کمیته‌ای به نام مربیان باشد، نه کمیته فنی. کمیته فنی فقط نقش مشورتی برای رئیس فدراسیون را دارد؛ تصمیم‌گیرنده که نیست.
زادمهر خاطرنشان ساخت: کمیته مربیان باید حامی سرمربی باشد و با کار کارشناسی انجام وظیفه کند. اعضای کمیته مربیان باید مقبولیت جامعه و خود فوتبال را داشته باشند و از تجربیات مربی‌ها بهره بگیرند. کمینه بنی یک بازو برای کمک است، نباید جایگاهش را اشتباه گرفت.
اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است