کد خبر : 196829
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - 17:35
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

سرطان بازیکن ۲۸ ساله فوتبال «بدخیم» اعلام شد

باشگاه دورتموند در بیانیه ای اعلام کرد که سرطان سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی تازه وارد این تیم بدخیم است.

سرطان بازیکن ۲۸ ساله فوتبال «بدخیم» اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا هالر که در این تابستان از آژاکس به دورتموند مبتلا شده، به علت ابتلا به سرطان باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد و به همین علت ماه ها از میادین دور خواهد بود. زمان دقیقی در مورد درمان وی مشخص نیست و حتی معلوم نیست که آیا شانسی برای دوباره فوتبال بازی کردن هالر وجود داشته باشد یا نه اما در هر صورت این بازیکن به نظر می رسد که مهمترین مبارزه زندگی خود را آغاز کرده و باید با سرطان بجنگد.

دورتموند تایید کرد که مهاجم ۲۸ ساله چندین ماه به علت شیمی درمانی از میادین دور خواهد بود. هالر در زمان حضورش در کمپ تمرینی دورتموند در سوئیس از ابتلا به سرطان مطلع شده بود. مهاجم سابق وستهام و آژاکس چند روز پیش زیر تیغ جراحی رفته بود.

سباستین کهل مدیر ورزشی دورتموند گفت :” سباستین هالر حالا تحت بهترین درمان ممکن قرار خواهد گرفت. احتمال ریکاوری وی بسیار بالا است. برای او و خانواده اش آرزوی نیروی زیادی را داریم و نسبت به درمانش در این دوران سخت، بسیار خوشبین هستیم.”

هالر با ۲۶.۳ میلیون پوند از آژاکس به دورتموند ملحق شد تا جانشین هالند شود. زردپوشان البته در این تابستان کریم آدیمی، صالح اوزکان، نیکو اشلوتربک، نیکلاس سوله، مارسل لوتکا و الکساندر مه یر را هم خریده اند.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است