کد خبر : 196727
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - 14:15
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

کدام جاده‌ها بر اثر وقوع سیل مسدود هستند؟

رانندگان توجه داشته باشند هنگام وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد غبار و کاهش میدان دید رانندگان می گردد و احتمال وقوع تصادفات زنجیره ای را افزایش می دهد.

کدام جاده‌ها بر اثر وقوع سیل مسدود هستند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره وضعیت محورهای دارای انسداد گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با بیان اینکه محور هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود است، ادامه داد: جاده سولقان به امامزاده داود به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت برای تردد به استانهای شمالی و بالعکس باز و وضعیت ترافیک روان دارد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بیشتر مسیرهای مسدود در روز گذشته بازگشایی شده و تعدادی از جاده های اصلی شامل شهداد نهبندان و ریگان – ایرانشهر و زاهدان – میرجاوه کماکان مسدود است. همچنین جاده بندر خمیر – بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر – دژگان – بندرلنگه انجام می گردد.

وی با اشاره به وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی گفت: برخی از محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان و بوشهر بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند هنگام وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد غبار و کاهش میدان دید رانندگان می گردد و احتمال وقوع تصادفات زنجیره ای را افزایش می دهد. همچنین بارندگی ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده ها می گردد و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در این شرایط ضروری است. رانندگی در این شرایط نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و آمادگی کامل در مواجه با این شرایط هستند.

وی تاکید کرد: به رانندگان در بخش حمل کالا و مسافر توصیه می کنیم در این ایام زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با احتیاط بیشتر و کاهش سرعت رانندگی نسبت به شرایط عادی مسافرت نمایند و از قبل سفر ، شرایط جوی طول مسیر را مطلع شوند.

اخبار مرتبط:
قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد
قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان است / احتمالاً به حبس طول المدت تبدیل خواهد شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری توماج صالحی، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است