کد خبر : 196526
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - 00:49
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

جانشین فرمانده کل سپاه: امیدواریم دنیا طعم حکومت اسلامی را بچشد

به اعتقاد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دعوای بین جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل شیاطین دنیا تمامی ندارد و هیچگاه این دو جبهه کنار هم جمع نمی شوند، گفت: تا وقتی که وعده نهایی خداوند محقق شود این دعوا ادامه دارد و امیدواریم ما ببینیم این تحقق را و آخرین حجت خدا نازل شده و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را همه مردم دنیا ببینند و بچشند.

جانشین فرمانده کل سپاه: امیدواریم دنیا طعم حکومت اسلامی را بچشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار علی فدوی عصر امروز یکم مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبیین ابعاد مختلف شخصیت سردار سپهبد شهید سلیمانی، گفت: باید انسان اصرار داشته باشد و پای کار با دل، زبان و عمل باشد تا خداوند شهادت به او عنایت بکند.

او این رفتن ها و آمدن ها را رسم روزگار دانست و اظهار کرد: تودیع و معارفه دائمی است و فقط خداوند باقی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان طرحی ریخته بودند که نسل های بعدی انقلاب اسلامی به مثابه نسل های قبلی نباشند و در عملکرد متفاوت باشند به طوری که در نسل های بعدی ارزش ها، پایداری ها و اصالت ها از بین برود اما این خواسته دشمنان محقق نشد.

فدوی با تأکید بر اینکه خداوند وعده اش حق است و در وعده خدا تخلفی نیست، عنوان کرد: دلیل محکم انتقال نسلی بسیار عالی در انقلاب اسلامی این است که وقتی قرار شد هم نسل های قبلی و هم نسل های بعدی محک بخورند به تیغ و کشته شدن باز بهترین محک را خوردند.

او می افزاید: در دهه نود امتحانی بزرگ و شاید بزرگتر از دهه شصت پیش آمد؛ در دهه شصت در خانه خود می جنگیدیم اما در دهه نود بیش از هزار کیلومتر دورتر از خانه خودمان میجنگیدیم و نسل جدید هم در این برهه بسیار عالی محک خوردند.

به گفته جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نسل جدید انقلاب، هرچند جنگ و امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی، ماجرای کردستان و غرب را ندیده بودند ولی وقتی قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب و امام و جنگ و شهدا را دیده بودند. این پشتوانه بزرگی برای جبهه حق انقلاب اسلامی بود که انتقال نسلی به بهترین وجه ممکن صورت گرفته است.

فدوی اظهار کرد: اگر مسلمانان در زمان پیغمبر(ص) به حرف خدا و پیغمبر(ص) عمل نکردند خداوند شکست را بر آنها رقم زد؛ در حال حاضر نیز و بعد از ۱۴۰۰ سال اگر دلدادگان انقلاب اسلامی به دنبال امام خود راه بیفتند، اگر همه جبهه کفر نیز به انقلاب اسلامی هجوم کنند، دشمنان شکست های بزرگی می خورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پیروزهای بی شماری طی این سال ها از سوی جبهه حق انقلاب اسلامی بر علیه جبهه کفر رقم زده است.

او اظهار کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام و اگر همه دانشگاه های کشور یک پروژه تحقیقاتی را با هم انجام دهند و بتوانند از شروع انقلاب اسلامی تا پایان عمر امام و از شروع امامت امام خامنه ای تا الان بررسی کنند؛ یک‌ کلمه بیشتر از اسلام و یک‌ کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب پیدا نخواهند کرد.

فدوی عنوان کرد: در همه میدان هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته سپاه و پاسداران تا پای جان حاضر بودند و این محک را در پیشانی تک تک آنها می توان دید که خوب محک‌ می خورند.

وی با اشاره به اینکه کرمانی ها همیشه سربلند بوده اند، در ادامه با بیان این مطلب که کرمانی ها به سردار معروفی فرمانده خود علاقه ویژه ای داشتند و دوست نداشتند او از این استان برود، اظهار کرد: سردار معروفی در مسئولیت جدیدش در سطح کشور مثمر ثمر خواهد بود.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: ان شاالله سردار نظری به کمک پاسداران و مردم نام نیکی در خدمتگزاری مردم به عنوان فرمانده سپاه ثارالله به جای بگذارد و در این مسئولیت بتواند با تمام تلاش خود تمام تکالیف و وظایف را در دل و عمل به اثبات برساند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است