کد خبر : 196456
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - 01:22
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

حامد محمودی بازیگر سریال مستوران: می‌دانستم نقش «شهاب» نقش سختی است اما پذیرش آن برای من یک چالش بود

حامد محمودی بازیگر جوان تجربه حضوری کوتاه در فیلم های مطرح سینمایی هم چون تنگه ابوقریب و غلامرضا تختی را دارد و در سریال مستوران نقش شهاب را بازی کرده است.

حامد محمودی بازیگر سریال مستوران: می‌دانستم نقش «شهاب» نقش سختی است اما پذیرش آن برای من یک چالش بود

این بازیگر جوان و آینده دار در آثاری همچون فیلم های “جنایت بی دقت”، “تنگه ابوقریب”، “غلامرضا تختی” و سریال های “نهنگ آبی”، “مستوران”، “شهیدانه زیستن” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

حامد محمودی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سایت خبری مدارا با اشاره به سریال مستوران گفت: سریال مستوران اولین تجربه حرفه‌ای من به عنوان بازیگر اصلی بود اما در کارهای آقای توکلی و مکری هم نقش های کوتاهی داشتم.

وی ادامه داد: تجربه کار با تیم مستوران که یک گروه جوان و با انگیزه هستند برای من لذت بخش بود. اساتید و پیشکسوتان زیادی که در این سریال حضور داشتند باعث استفاده بیشتر از تجربیات این عزیزان برای من شد.

محمودی به استقبال مخاطبان از این سریال گفت: خوشبختانه با پیام هایی که مخاطبان برای من ارسال می کنند و صحبت هایی که به گوشم می رسد نشان از رضایت مخاطبان از این سریال است.

وی با اشاره به تجربه ایفای نقش «شهاب» در این سریال گفت: تجربه این نقش برای من یه چالش بود. می خواستم توانایی باور کردن خودم را بسنجم. اینکه چقدر می توانم به کاراکتری که از لحاظ احساسات و رفتاری خیلی با من فاصله داشت قرار بگیرم.

حامد محمودی ادامه داد: نقش شهاب پیشنهاد من نبود. کاراکتر شهاب نوشته شده بود و تعداد زیادی برای این نقش تست داده بودند که بنده هم با هماهنگی دستیار یک و با همین کاراکتر شهاب وارد دفتر سریال  شدم و به عنوان فردی که معلولیت دارد از فعالیت هایی که کردم گفتم که باعث تثبیت من شد.

وی گفت: می‌دانستم نقش شهاب نقش سختی است و با یک بی احتیاطی کوچیک می تواند لوده بشود و دیگه مهم نباشد. خوشحالم با نقشی به مردم معرفی شدم که توانایی بازیگری من را نشان می دهد.

بازیگر سریال مستوران گفت: بعد از پخش سریال مستوران چند پیشنهاد کاری داشتم اما هنوز مشخص نیست. سعی می کنم انتخاب های درستی داشته باشم و از نقشی که بازی می‌کنم لذت ببرم.

به گزارش مدارا؛ سریال ایرانی مستوران جدیدترین ساخته سید جمال سید حاتمی و مسعود آب‌ پرور در سبک درام و تاریخی است که در تیر ماه سال ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش می‌ شود. تهیه کنندگی این سریال را عطا پناهی عهده دار است.

سریال مستوران روایتی از رویدادهایی از دوران صفویان و غزنویان است. این سریال بازیگران بزرگ و پرآوازه‌ای را در کنار هم جمع کرده و داستان آن از افسانه‌ های کهن ایرانی برگرفته شده است. طبق آنچه که توسط عوامل سازنده سریال مستوران ارائه شده تصویر برداری این سریال در بیش از ۱۳ لوکیشن مختلف انجام شده است.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر حمیدرضا آذرنگ، الهام جعفر نژاد، بیژن بنفشه خواه، رویا میر علمی، علی دهکردی، عیسی یوسفی پور، رسول نقوی، حامد محمودی، سحر غمخوار، علی شجاع ، اسدالله یکتا، حسن همتی ، میثم چکینی ، مهدی ابراهیمی ، حمید ابراهیمی ، علی دیده بان ، آریا نرج آبادی ، گلبرگ محمدی و سلما قهرمانی به ایفای نقش می پردازد.

حمیدرضا آذرنگ در این سریال نقش لیث را ایفا می‌ کند. لیث، به عنوان کاراکتر اصلی سریال شناخته می شود. او یک فرد امین در شهر می باشد که به شغل عطاری مشغول است. حامد محمودی در این سریال نقش شهاب را در کنار وی ایفا می کند.

اخبار مرتبط:
جدیدترین اظهارات قاتلان افغانستانی مهرجویی و همسرش
جدیدترین اظهارات قاتلان افغانستانی مهرجویی و همسرش

شامگاه بیست‌ودومین روز مهر ماه وقتی مونا مهرجویی، از گالری به خانه برگشت، نمی‌دانست چه سرنوشت تلخی برای پدرومادرش رقم خورده است.

عباس قادری در آغوش ابراهیم رئیسی I ببینید
عباس قادری در آغوش ابراهیم رئیسی I ببینید

حضور «عباس قادری» خواننده قدیمی در دیدار جمعه شب ابراهیم رئیسی و اهالی هنر و موسیقی، و عکس های مشترک این خواننده و رئیس جمهور ایران و وزیر ارشاد، تاریخی است. خواننده با سابقه ای که مدت هاست زمزمه های رسمی و مجاز شدن او به گوش می‌رسد.

آسیب به پل خواجو اصفهان با نارنجک دستی
آسیب به پل خواجو اصفهان با نارنجک دستی

پس از انتشار تصاویری از تخریب کتبیه‌های هخامنشی در استان همدان در شب چهارشنبه‌سوری، حال تصاویری از آسیب رساندن به پل خواجو با نارنجک دستی منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است