کد خبر : 195964
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 18:21
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

رئیس شبکه‌ی بهداشت شهرستان رومشکان در قرنطینه هم برای خودش «حق ماموریت» رد می کرد/ سند

روزنامه نگار اهل استان لرستان نوشت: "چگونه می‌شود مدیر شبکه‌ی بهداشت رومشکان در یک ماه که 30 روز کاری دارد و چهار روز نیز جمعه و تعطیل رسمی است 24 روز ماموریت داشته باشد؟ یعنی خانم دکتر در ماه فقط 2 روز در شهرستان بوده است؟!"

رئیس شبکه‌ی بهداشت شهرستان رومشکان در قرنطینه هم برای خودش «حق ماموریت» رد می کرد/ سند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سینا قلندری روزنامه‌‎نگار، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به احضارش به دادگاه نوشت دو سوال که باعث شد دانشگاه علوم پزشکی و خانم هادی‌پور، رئیس شبکه‌ی بهداشت شهرستان رومشکان ( یکی از شهرستان‌های استان لرستان ) از من شکایت کند و به دادگاه احضار شده‌ام!

وی در ادامه این استوری نوشت چگونه می‌شود مدیر شبکه‌ی بهداشت رومشکان در یک ماه که ۳۰ روز کاری دارد و چهار روز نیز جمعه و تعطیل رسمی است ۲۴ روز ماموریت داشته باشد؟ یعنی خانم دکتر در ماه فقط ۲ روز در شهرستان بوده است؟!

این روزنامه‌نگار اضافه کرد: در ماه دیگر که ایشان مبتلا به کرونا شده و دو هفته در قرنطینه بوده است چطور می‌شود ۲۴ روز ماموریت کاری داشته باشد؟ این روند تا قبل از تنظیم خبر و افشاگری ادامه داشت!

قلندری با انتقاد از عملکرد مسئول بهداشت و درمان شهرستان رومشکان نوشت خانم فاطمه هادی‌پور زیارتگاه اگر مسئول بهداشت و درمان شهرستان رومشکان است چرا در بیمارستان شهرستان دیگری شیفت می‌دهد و برای امورات شخصی خود از خودروهای استیجاری شبکه بهداشت رومشکان به همراه راننده شخصی استفاده می‌کند؟

وی در پایان با طرح چند پرسش خطاب به مسئولان نوشت حال که تصمیم گرفته شده خانم هادی‌پور عزل شود، همه چیز تمام شد؟! آیا نباید کاری کنند که این شخص متخلف در جای دیگری از کشور پست مدیریتی نگیرد؟ دانشگاه چرا جوابیه نمی‌دهد که با این مدیر متخلف چه برخوردی شده است؟!

85e57236-5c5c-495d-be2a-4df3a66c643b

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است