کد خبر : 195958
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 17:57
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

رسانه های اصولگرا پرونده‌سازی برای روزنامه «هم‌میهن» را آغاز کردند

یک رسانه‌ی اصولگرای نزدیک به سپاه در نخستین روز انتشار رسمی روزنامه‌ی هم‌میهن پرونده‌سازی برای آن را آغاز کرد!

رسانه های اصولگرا پرونده‌سازی برای روزنامه «هم‌میهن» را آغاز کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه و روزنامه جوان  که به رسانه‌ای نزدیک به نهادهای امنیتی مشهور شده است در متنی با عنوان «خبرچین ساواک همکار «هم‌میهن» شد/ تکاپو برای بازسازی شبکه نفوذ رسانه‌ای» به انتشار یادداشتی از مسعود بهنود، روزنامه‌نگار پیشکسوت در این روزنامه اعتراض کرده و نوشته است: «یادداشت مسعود بهنود در اولین شماره روزنامه هم‌میهن نشانه فعالیت دوباره و آشکار شبکه عنکبوتی رسانه‌ای جریان برانداز در داخل کشور است. از دستگاه‌های ذی‌ربط در نهادهای قضایی و امنیتی این انتظار می‌رود که با رسانه‌هایی که برای فعالین جریان معاند فرش قرمز پهن می‌کنند، به‌صورت جدی و قاطع برخورد کنند».

گفتنی‌ست دور تازه‌ی انتشار روزنامه‌ی هم‌میهن با مدیرمسئولی غلامحسین کرباسچی و سردبیری محمدجواد روح به تازگی آغاز شده و چهره‌هایی همچون عباس عبدی، احمد زیدآبادی و… نیز به عنوان اعضای شورای مشاوران «هم‌میهن» با این رسانه همکاری نزدیکی دارند.

متن منتشرشده در خبرگزاری فارس در اعتراض به انتشار یادداشتی از مسعود بهنود در «هم‌میهن» را در ادامه می‌خوانید:

روز ۲۰ تیرماه نخستین شماره جدید روزنامه هم‌میهن به مدیرمسئولی «غلامحسین کرباسچی» منتشر شد. نکته قابل‌تأمل در نخستین شماره دوره جدید این روزنامه اصلاح‌طلب، انتشار یادداشتی از «مسعود بهنود» است.

قابل تامل این که مدیران این روزنامه به ظاهر اصلاح‌طلب از مسعود بهنود با عنوان «روزنامه‌نگار پیشکسوت» نام برده‌اند. انتشار این یادداشت، آن هم در شماره نخست یک روزنامه که پیش از آن درباره دور جدید انتشار آن تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفته بود، قطعاً حاوی پیام یا پیام هایی است.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم
سلیمی نمین: در مسئاله حجاب نباید جامعه را به سمت لجبازی بِبریم

تحلیلگر اصولگرا گفت: آنچه مسلم است، این است که ۹۹ درصد بانوان کشور با هر نوع الزام در حجاب نسبت حساسیت ویژه‌ای دارند به این معنی که نمی‌خواهند نگاه پست به آنها شود و نمی‌خواهند ملعبه امیال دیگران باشند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است