کد خبر : 195946
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 16:46
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

سردار کوثری: وقتی افراد متخصص وطنی داریم چرا باید از خارج مربی بیاوریم؟ / می‌توانیم از بین فوتبالیست‌هایی که به‌عنوان لژیونر در تیم‌های خارجی بازی کرده‌اند، سرمربی تیم ملی فوتبال را انتخاب کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی غیرسیاسی و ورزشی با اشاره به اخراج اسکوچیچ گفت: الان مربی وطنی در بسیاری از رشته‌های ورزشی، سرمربی هستند و توانستند در سطح جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند، آن‌وقت چرا این اتفاق در فوتبال نیفتد؟!

سردار کوثری: وقتی افراد متخصص وطنی داریم چرا باید از خارج مربی بیاوریم؟ / می‌توانیم از بین فوتبالیست‌هایی که به‌عنوان لژیونر در تیم‌های خارجی بازی کرده‌اند، سرمربی تیم ملی فوتبال را انتخاب کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرمانده اسبق سپاه پاسداران در خصوص برکناری اسکوچیچ گفت متاسفانه ما سرمایه‌های کشور خودمان را زیاد جدی نمی‌گیریم؛ در صورتی‌که ما نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها افراد توانمند و متخصص بسیاری را داریم که اگر به این افراد بها و میدان داده شود، بسیار بیشتر از نیروهای خارجی می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه اضافه کرد الان مربی های وطنی در بسیاری از رشته‌های ورزشی، سرمربی هستند و توانستند در سطح جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند، آن‌وقت چرا این اتفاق در فوتبال نیفتد؟!

فرمانده اسبق سپاه پاسداران با تاکید بر متمرکز شدن بر سرمربی وطنی اظهار کرد باید ابتدا از توانمندی‌ها و سرمایه‌های گرانبهای خودمان استفاده کنیم، بعد اگر نیاز شد از نیروهای خارجی استفاده کنیم. باتوجه به اینکه ما می‌گوییم که دچار کمبود بودجه و به نوعی تحت فشار هستیم، چرا از نیروهای متخصص خودمان استفاده نکنیم؟!

سردار کوثری با اشاره به این نکته که به کارگیری سرمربی وطنی از خروج ارز جلوگیری خواهمی کرد، گفت اگر ما در داخل افراد متخصص داشته باشیم چه نیازی است که با آوردن سرمربی خارجی، ارز از کشور خارج کنیم؟! حداقل تبعاتش این است که در آخر می‌گوییم که ما از سرمربی‌های وطنی استفاده کردیم اما آن‌ها نتوانستند نیازهای ما را برآورده کنند؛ غیر از این است؟!

وی افزود اگر قرار است سرمربی‌ خارجی هم بیاوریم باید مراقب باشیم که بازدهی کامل را داشته باشد! در این صورت باید از مربی خارجی بیاوریم نه الان! در ظاهر آقای اسکوچیچ توانسته که تیم را به جام جهانی بیاورد اما حالا این سوال هم مطرح است که چه اتفاقی افتاده که فدراسیون فوتبال تصمیم بر برکناری اسکوچیچ گرفتند؟!

این نماینده مجلس یازدهم درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد با اطلاعات دقیقی که دارم می‌دانم که افرادی وطنی که دارای تخصص در زمینه سرمربی‌گری فوتبال هستند، وجود دارند.

وی ادامه داد کسانی‌که در عمل ثابت کردند که مرد عمل هستند و در سطح ملی و جهانی دست به افتخارآفرینی کردند و به‌عنوان لژیونر در تیم‌های اروپایی و خارجی بازی کردند، باید سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرند. مربی فوتبال می‌تواند مثل مربی والیبال، وطنی باشد و این کاملا ممکن است.

سردار کوثری در پایان در واکنش به اظهارات اخیر حسن عباسی گفت در هر رشته ورزشی انسان‌های بد و خوب وجود دارد. بالاخره ممکن است انسان‌ها با عادات و اخلاقیات متفاوت با هم در یک حرفه مشخص فعالیت کنند و این اصلا چیز عجیبی نیست. در هر قشر و صنفی آدم‌هایی با سلایق، تفکرات و اعتقادات مختلف حضور دارند.

 

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است