کد خبر : 195723
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - 10:35
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: ۸۰ درصد از زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود

جلال‌زاده گفت: متأسفانه ۸۰درصد از زمان نمایندگان مجلس به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود و این سبب پایین آمدن کارآیی نمایندگان است.

نماینده مجلس: ۸۰ درصد از زمان نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای و جزیی ختم می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ وحید جلال‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استانی که در محل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه رسانه تمایز میان نقد و تخریب را متوجه هستند و عمده تخریب‌هایی که علیه مسئولان و نمایندگان انجام می‌شود، از جانب نفرات و رسانه‌های بدون شناسنامه و بی‌هویتی است که این امر نیازمند ورود جدی برای برخورد و شناسایی است.

وی افزود: تحمل و بردباری به‌عنوان زکات قدرت و مسئولیت شناخته می‌شود که در همین راستا نیز به مدیران و مسئولان توصیه شده است در برابر تخریب‌ها بردباری داشته باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: متأسفانه حدود ۸۰ درصد زمان نمایندگان مجلس به مسائل جزئی و حاشیه‌ای مربوط می‌شود و این امر باعث بازماندن از مسائل اصلی است. امورات کلان کشوری و استانی در حاشیه می‌مانند و مسائل حاشیه‌ای به‌عنوان موضوعات اصلی مطرح می‌شوند.

وی ادامه داد: وظیفه نمایندگان، ورود به پیگیری و مطالبه موضوعات مهم و اساسی در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، زیرساختی و دیگر مسائل است که باید توسط مردم و رسانه‌ها مطالبه شود و نمایندگان نیز به‌عنوان خادمان ملت در زمینه برآورده ساختن این موضوعات ورود کنند.

جلال‌زاده ابراز داشت: در مورد مسائل مربوط به ارومیه و آذربایجان‌غربی، مسائلی نظیر دریاچه ارومیه، آزادراه ارومیه ـ تبریز، منطقه ویژه اقتصادی سرو، سد نازلو و مباحث مرتبط با بخش کشاورزی جزو مسائل اصلی و اساسی هستند که نمایندگان باید نسبت به پیگیری این موضوعات اهتمام داشته باشند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است