کد خبر : 195623
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - 16:20
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

کنایه پیشکسوت فوتبال به «حسن عباسی»: اگر شهادت خوب است چرا خود شما شربت شهادت را نمی‌خوری؟!

با گذشت بیش از چند روز واکنش ها به اظهارات جنجالی «حسن عباسی» همچنان ادامه دارد.

کنایه پیشکسوت فوتبال به «حسن عباسی»: اگر شهادت خوب است چرا خود شما شربت شهادت را نمی‌خوری؟!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فردی که دین داشته باشد، فوتبالیست نمی‌شود. این اظهارات عجیب و البته واکنش برانگیز مردی است که هر چندوقت یکبار با گفته‌های اغلب بی پایه و اساس‌اش خودش را تیتر یک اخبار می‌کند. اظهاراتی که اخیراً حتی واکنش‌ منفی  ارگان‌ها و رسانه‌های نزدیک به طیف خودش را هم در پی داشت!

همین چندوقت پیش بود که یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به این نکته اذعان داشت که این فرد در مقابل سوال ” اسم سه اقتصاددان را بگو! “ پوشش این دانشجو را مورد تمسخر قرار داده و در نهایت با کمک نیروهای بسیجی دانشگاه علامه، او را از سالن سخنرانی بیرون کرد!

عبدالله معافی، پیشکسوت فوتبال در واکنش به این اظهارات گفت: حداقل کاری که فوتبالیست‌های ما انجام داده اند این است که افتخارآفرین بوده‌اند، پرچم کشور را بالا بردند و با پیروزی‌ در مسابقات دل بیش از ۸۵ میلیون ایرانی را شاد کردند! آقای عباسی! شما برای این مردم چه‌کار کرده اید؟!

وی اضافه کرد: در خصوص حجاب هم باید به شما بگویم که زندگی هر کسی به خودش مربوط است و به شما هیچ ربطی ندارد.

این پیشکسوت فوتبال درباره اظهارات عباسی درباره دلیل شهید نشدن «فوتبالیست ها» اظهار کرد: اگر شهادت خوب است چرا خود شما شربت شهادت را نمی‌خوری؟! شربتی که ارزشمند است و خود حضرت رسول بارها فرموده‌اند کسی‌که در جنگ به شهادت برسد، بهشتی است! مگر بهشت بَد است که خودتان را از آن محروم می‌کنید؟! اگر بهشت خوب است که خیلی سریع شربت شهادت را سر بکشید تا ما هم متوجه خوب بودن بهشت شویم!

معافی تصریح کرد: بنده از بچگی فوتبالیست بوده‌ام، مگر خداداد عزیزی کم کاری کرد که به استرالیا گل زد؟! شما که تا این اندازه مدعی هستید خب می‌رفتید به استرالیا گل می‌زدید! همین آقای «علی کریمی» در شهر ری چندین یتیم‌خانه دارد! آقای علی دایی یک اسطوره است شما دیدید همین آقای دایی در قطر دارای چه احترام و عزتی بود؟! بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های دنیا مقابل آقای دایی سر خم کردند، این برای ایرانیان عزت نیست؟! آقای عباسی شما اصلاً زبان انگلیسی بلد هستید؟! ما که ندیدیم.

او خطاب به حسن عباسی گفت: در خصوص حجاب هم باید به شما بگویم که اولاً ما اصلاً خانواده شما را ندیده‌ایم و نمی‌دانیم که آیا حجاب دارند یا خیر! شما اگر واقعا حزب‌اللهی هستید الان باید فلسطین یا سوریه باشید نه ایران! فقط بلدید حرف بزنید و جوانان را دعوت کنید؟

این پیشکسوت فوتبال در پایان ضمن اشاره به این نکته که حسن عباسی صرفاً یک فرد حراف است، خاطرنشان کرد: آقای عباسی شما حتی سخنرانی کردن هم بلد نیستید! همین کارها را می‌کنید که بهترین ورزشکاران ما در کشورهای اروپایی پناهنده می‌شوند! شما نه سواد درست حسابی دارید نه انسان درستی هستی! لطف کنید و بیشتر از این شر مرسانید.

 

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است